۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۳۴۴۵۵
کارشناس مسائل سياسي:

روحاني وعده هاي خود را فراموش کرده است/مردم فردي را انتخاب کنند که نگاه جهادي داشته باشد

کارشناس مسائل سياسي گفت: اگر مردم شرايط فعلي جامعه مانند گراني، بيکاري، رکود، بحران و چالش اقتصادي را مورد توجه قرار دهند نبايد دولت فعلي را مجددا انتخاب کنند.
روحاني وعده هاي خود را فراموش کرده است/مردم فردي را انتخاب کنند که نگاه جهادي داشته باشد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کلار، رمضانعلي شريفي فعال سياسي با اشاره به ويژگي هاي نامزد اصلح در انتخابات رياست جمهوري، اظهار داشت: دين داري و تقوا، ساده زيستي، دشمن ستيزي، شجاعت، صداقت و امانت داري ازجمله شاخصه هايي است که مردم در انتخابات بايد مورد توجه قرار دهند.

شريفي اضافه کرد: فردي که مي خواهد براي مسند رياست جمهوري انتخاب شود بايد براي قشر ضعيف جامعه و عموم مردم حساب ويژه باز کند.

وي تاکيد کرد: بر اساس آموزه هاي قرآني يک کشور اسلامي که سرمايه هاي معنوي و مادي بسياري در اختيار دارد نبايد نگاهش به بيرون مرزها و بيگانگان باشد.

شريفي با تاکيد بر اين که نيروهاي متخصص جوان کشور در حوزه توليدات داخلي مي توانند تاثيرگذار باشند، گفت: کشور ايران از نظر رشد نيروي انساني مقام دوازدهم در جهان را به خود اختصاص مي دهد.

دولت فعلي وعده هاي خود را فراموش کرده است

وي با بيان اين که با تکيه بر داشته هاي خودي و نيروي انساني پتانسيل و ظرفيت هاي عظيم کشور را مي توان بکارگيري کرد، گفت: بدين ترتيب توليد و رشد اقتصادي مي تواند افزايش يابد و مشکل بيکاري جوانان حل شود.

شريفي با اشاره به ديدگاه درون زا و برون نگر در راستاي سياست هاي اقتصاد مقاومتي، افزود: مردم شرايط فعلي جامعه مانند گراني، بيکاري، رکود، بحران و چالش اقتصادي را اگر مورد توجه قرار دهند نبايد دولت فعلي را مجددا انتخاب کنند.

وي با بيان اين که دولت روحاني تمام وعده هاي خود را در چند سال اخير فراموش کرده است، افزود: در هشت سال دفاع مقدس با نگاه انقلابي و جهادي توانستيم مشکلات کشور را حل کنيم.

مردم فردي را انتخاب کنند که نگاه جهادي داشته باشد

اين فعال سياسي با اشاره به اين که نگاه انقلابي و جهادي مي تواند مشکلات اقتصادي را حل کند، افزود: ايران مشترکا در حوزه گاز و نفت مقام اول را دارد که سرمايه بسيار بزرگي براي کشور به حساب مي آيد.

وي افزود: ايران در سد سازي، توليد سيمان، نانو ، سلول هاي بنيادي و ... ظرفيت هاي بسيار عظيمي دارد که مي تواند براي کشور توليد ثروت و مشکلات اقتصادي را حل کند.

شريفي با بيان اين که اگر فردي به داشته هاي کشور نه بگويد به معناي بي توجهي به ظرفيت ملت و بي اعتمادي به مردم است، گفت: آن رئيس جمهوري که نگاه انقلابي و جهادي نداشته باشد نمي تواند در راستاي رفع مشکلات مردم حرکت کند.

اين فعال سياسي گفت: اگر مردم رئيس جمهوري که نگاه وابسته به خارج دارد را انتخاب کنند باز هم مشکلات موجود باشدت بيشتري در کشور ادامه مي يابد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۴۸:۱۱

4 Jan 2020