۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۴۰۹۳۵
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

انقلاب اسلامی، مسیر رسیدن به قله های پیشرفت بود/ مشکلات اقتصادی با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی حل شدنی است

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی کشور ایران را به پیروزی و سعادت رساند عقب‌ماندگي‌ها را عقب زد و به قله علم رساند.
انقلاب اسلامی، مسیر رسیدن به قله های پیشرفت بود/ مشکلات اقتصادی با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی حل شدنی است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز در یادواره شهدای تدارکات و پشتیبانی استان اظهار کرد: شهدا همواره زنده و بر کارهای ما حاضر و ناظرند.

وی با اشاره به اینکه خداوند انسان را برای سعادت و کمال آفرید تصریح کرد: شرط تسلیم بودن در برابر خداوند و اسلام گفتن شهادتین است.

سردار نقدی افزود: کسی که بخواهد به سعادت برسد باید اعلام تسلیم در برابر خداوند متعال کند و اولین کاری که باید در مقابل خدا بکند گفتن شهادتین است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه کسی که مسلمان است باید کسی را که خدا فرمان داده اطلاعت کند بیان داشت: اطلاعت غیر از خدا حرام است و شرط ارتباط با خدا نه گفتن به طاغوت است.

سردار نقدی با اذعان بر اینکه اگر مخالف با طاغوت نباشید مسلمان نیستید عنوان کرد: کسی که در راه خدا بجنگد شهید است و جایگاه شهید در قیامت به گونه ای است که انبیاء و اولیاء خدا برآن قبطه می خورند.

وی با بیان اینکه بالاتر از همه خوبی ها یک خوبی است عنوان کرد: کشته شدن در راه خدا بالاتر از آن خوبی نیست.

ملت ایران به استقبال شهادت رفتند و عزت و سرافرازی برای خود کسب کردند

سردار نقدی با بیان اینکه دشمنان اسلام می خواهند یک عده را بکشند تا زهر چشم بگیرند اظهار کرد: مسلمانان هرگز با کشته شدن یک عده از خواسته خود عقب نشینی نمی کنند.

وی تصریح کرد: مردم ایران در سال ۵۷ شهادت را پذیرفتند و همین امر موجب شد که به پیروزی شگفت انگیز اتفاق افتد و در همه چیز جهت و پیشرفت کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه آزادی بیان، استقلال، مردم‌سالاری و... همه از برکات انقلاب اسلامی ایران است افزود: ملت ایران در سال ۵۷ شهدای بسیاری تقدیم کرد و به واسطه آن به دستاوردهای عظیمی دست یافت و در قله آزادی‌خواهی جهان ایستاد.

وی با بیان اینکه ملت ایران به استقبال شهادت رفتند و عزت و سرافرازی برای خود کسب کردند اضافه کرد: درست در سال ۵۸ بود که آیت‌الله شهید صدر، مرجعیت عراق به زندان افتاد اما مردم عراق به دلیل ترس از صدام از مرجع خود حمایت نکردند، بعد از آن کشته‌ها دادند اما امروز جایگاه کشورشان را در دنیا می‌بینیم.

منطق شهدا ایستادگی در مقابل طاغوت است

سردار نقدی اضافه کرد: منطق شهدا ایستادگی در مقابل طاغوت است، ما با چشمان خود دیدیم که وعده خدا بارها در جنگ محقق شد و در بسیاری از میدان‌‎ها خدا وارد عرصه شد، رزمندگان به یاری حق خط‌هایی را شکستند که هیچگاه قابل شکست نبودند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران ۴۰ سال است که مقابل همه قدرت‌ها ایستاده و این یعنی تحقق وعده خداوند خاطرنشان کرد: مشکل اقتصادی که امروز پیش روی ملت ایران است، ساده‌ترین مشکلی‌ است که در طول انقلاب مقابل مردم بوده.

دست ما برای مقابله با مشکلات اقتصادی پر است

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: مشکلاتی چون مقابله با شاه که با همه امکانات مقابل مردم ایستاده بود، دستان خالی ما در زمان بعد از انقلاب و ترورهای پیش روی ملت، دفاع مقدس و نبود امکانات جنگی برای رزمندگان و کشورهایی که نه‌تنها کمکی به کشور نمی‌کردند بلکه همه مقابل کشور صف‌آرایی کردند، دوران بعد از جنگ شروع از صفر با دستان خالی همه مشکلاتی بزرگ‌تر از مشکلات اقتصادی هستند که ملت با آن روبه‌روست، بحمدالله از همه آن‌ سختی‌ها پیروز بیرون آمدیدم و مشکلات اقتصادی را نیز پشت سر می‌گذاریم.

سردار نقدی راه برون‌رفت‌ از مشکلات اقتصادی و دستیابی به اقتصاد مولد پیشرو را داشتن برخی از فاکتورها عنوان و بیان داشت: انرژی، مواد اولیه برای تولید، مواد معدنی، نیروی انسانی، نقدینگی و علم، فاکتورهای اساسی برای پیشرفت اقتصاد هستند که ایران همه آن‌ها را در دسترس دارد.

وی بیان داشت: سایر کشورها نفت را به‌صورت خام از ایران می‌خرند و با تبدیل آن به لوازم مورد نیاز مردم با قیمت چند برابری به خودمان می‌فروشند، دست ما در مقابل مشکلات اقتصادی پر است اما باید به سمت منطق شهدا روی آوریم.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۰۲:۰۴

28 Dec 2019