۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۴۰۳۹۵

روح فوتبال با سنگ‌پرانی به داوران چهارمحال و بختیاری آسیب دید

فحاشی به داوران و زخمی شدن کمک‌داور چهارمحال و بختیاری در دیدار صنعت نفت آبادان و پیکان تهران توسط تماشگرنماها از بداخلاقی‌های فوتبال است.
روح فوتبال با سنگ‌پرانی به داوران چهارمحال و بختیاری آسیب دید
به گزارش جهانبین نیوز؛ روح ورزش با فرهنگ و اخلاق آمیخته است اما روزی نیست که در ورزشگاه‌های ایران اتفاقات عجیب و غریبی روی سکوها رخ ندهد، از جو متشنج میان تماشاگرنماها گرفته تا پرتاب سنگ و اشیاء به داخل زمین؛ بازی پیکان و صنعت نفت آبادان نیز در هفته هفتم لیگ برتر از این قضیه مستثنا نبود.

پس از عدم اعلام پنالتی توسط موعود بنیادی فر، داور مسابقه نفت و پیکان در دقیقه ۸۶ این دیدار، تماشاگران آبادانی در اعتراض به پنالتی که توسط داور به نفع نفت آبادان اعلام نشد با شعارهای تند و فحاشی اعتراض خود را نشان دادند.

پس از چند دقیقه، بازی به جریان افتاد، اما در دقیقه ۹۰ باز هم تماشاگران اقدام به پرتاب سنگ و اشیای مختلف کردند، در این بین کمک‌داوران به وسط زمین آمده و دوباره بازی متوقف شد.

پس از لحظاتی، داوران تصمیم گرفتند تا به هر طریقی بازی به جریان بیفتد، اما یکی از سنگ‌ها به صورت براتعلی مولوی، کمک داور دوم بازی برخورد کرد و او به شدت مصدوم شد و بنیادی‌فر هم تصمیم گرفت بازی را نیمه تمام اعلام کند.

مولوی کمک‌داوری که مصدوم شده بود، درباره وضعیت خودش گفت: آنقدر درد داشتم که حتی دندان‌هایم هم درد می‌کرد. در حال حاضر از ناحیه‌ای که صورتم جراحت برداشته، عکس گرفته‌ام تا وضعیتم مشخص شود.

جامعه ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ضمن حمایت از داوران فوتبال سراسر کشور و بخصوص داوران هم‌استانی، این اقدام تماشگرنماها را نکوهش و خواستار پیگیری عاملین این اتفاق از طریق فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی است.

گفتنی است، موعود بنیادی فر، قهرمان نجفی و براتعلی مولوی داور و کمک‌داوران چهارمحال و بختیاری دیدار صنعت نفت آبادان و پیکان تهران در ورزشگاه تختی آبادان را سوت زدند که درگیری هواداران صنعت نفت با مسئولان برگزاری این دیدار باعث شد بازی دو تیم در حالی که با نتیجه دو بر یک به سود پیکان در جریان بود،‌ نیمه‌کاره باقی بماند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۰:۵۵

27 Dec 2019