۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۲۹۱۴۵
دقایقی پیش/

آغاز راهپیمایی روز قدس دقایقی پیش در چهارمحال و بختیاری

راهپیمایی روز قدس دقایقی پیش و به طور همزمان در 123 نقطه از چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
آغاز راهپیمایی روز قدس دقایقی پیش در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز، پس از آنکه امام خمینی(ره) جمعه آخر ماه رمضان را «روز قدس» نامیدند، هر ساله در این روز در شهرهای مختلف کشورمان راهپیمایی در دفاع از مردم فلسطین برگزار می شود.

روزِ جهانی قدس امسال، روز فریاد خشم و نفرت، انزجار و برائت امت بزرگ رسول‌الله (ص)‌ علیه تجاوز، تعدی و نسل‌کشی رژیم جعلی و منفور صهیونیست و جنایات وحشیانه گروه تروریستی داعش و جریانات تکفیری و روز ترس و استیصال صهیونیست و استکبار جهانی از اتحاد، مقاومت و بیداری اسلامی مسلمانان جهان است.

راهپیمایی پرشور روز جهانی قدس در همه شهرهای استان چهارمحال وبختیاری از دقایقی پیش آغاز شد و مردم روزه‌دار این شهرها با حضور در مسیرهای تعیین شده، در حال راهپیمایی و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل هستند.

مردم روزه‌دار چهارمحال و بختیاری با زبان روزه و در زیر آفتاب تابستانی با شور و نشاط خاصی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین به خیابان‌ها آمده‌اند تا با سردادن شعارهای مرگ بر رژیم اشغالگر قدرس و همپیمانانشان، با این ملت بی‌دفاع و مقاوم ابراز همدردی و هم‌نوایی کنند.

این مراسم باشکوه در شهر شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری از امام زاده حلیمه و حکیمه خاتون به سمت چهارراه بازا و سپس مصلی نمازجمعه آغاز شده است.

پس از پایان راهپیمایی،‌ نماز جمعه شهرکرد به امامت حجت الاسلام والمسلیمین محمد علی نکونام نمایندهع ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد برپا می شود.

خبر در حال تکمیل...

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۹:۰۷

13 Feb 2020