۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۳۲۲۸۶
فرماندار شهرستان فارسان:

20 روستاي شهرستان فارسان بهسازي و آسفالت شد

فرماندار شهرستان فارسان از بهسازي و آسفالت 20 روستاي شهرستان فارسان توسط بنياد مسکن که شامل بهسازي،آسفالت، عمليات جوي و جدول بود خبر داد.
20 روستاي شهرستان فارسان بهسازي و آسفالت شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ مرداس طاهري در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار اظهار کرد: مجموع عمليات زيرسازي آسفالت 100 هزار مترمربع بوده و مجموع عمليات جوي و جدول 28 هزار متر طول بوده که  تاکنون انجام شده است.

وي تصريح کرد: بهسازي و آسفالت 20 روستاي شهرستان فارسان توسط بنياد مسکن که شامل بهسازي، آسفالت، عمليات جوي و جدول بود صورت گرفت و خاتمه پيدا کرد.

وي خاطرنشان کرد: مبلغ اعتبار براي اين پروژه ها  3 ميليارد  تومان  بوده که اين اعتبار از تملک دارايي سرمايه اي، مديريت بحران، منابع ملي، اعتبارات دفتر روستايي و دهياري ها تامين اعتبار شده و کارها پيشرفت داشته اند.

طاهري از توسعه راه هاي روستايي اين شهرستان در سال جاري خبر داد و گفت: يکي از رهاوردهاي مهم دولت براي شهرستان فارسان توسعه بخشي به راه هاي روستايي است.
 
وي گفت: رفع مشکل بهسازي و آسفالت روستاها يکي از دغدغه‌هاي کاري بوده و با انجام اين طرح مردم مشکلي در مورد عبور و مرور نخواهند داشت که در اين زمينه انتظار مي‌رود مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي براي خدمت‌رساني مطلوب به مردم همکاري و مشارکت لازم را داشته باشند.

انتهاي پيام1026ج /590پ
 
*برای دریافت اخبار چهارمحال و بختیاری کلیک کنید*
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۷:۰۳

4 Feb 2020