۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۲۰۶۷۶
رسانه‌های انگلیسی‌زبان؛

احتمال حمله تلافی‌جویانه ایران به اسراییل/ امریکا ابراز نگرانی کرد

ایران اشاره کرده که ممکن است در انتقام کشته شدن سردارش به اسراییل حمله کند./ پس از اعلام تهران مبنی بر پرتاب ماهواره فجر و قرار گرفتن آن در مدار، ایالات متحده از برنامه موشکی این کشور ابراز نگرانی کرد.
احتمال حمله تلافی‌جویانه ایران به اسراییل/ امریکا ابراز نگرانی کرد
به گزارش جهانبین نیوز، به نقل از جام برخی رسانه‌ها و مطبوعات انگلیسی‌ زبان، امروز (سه شنبه، ۱۴ بهمن ۹۳) عناوین زیر را پوشش خبری داده اند:

تایمز اسراییل (Timesofisrael):
ایران اشاره کرده که ممکن است در انتقام کشته شدن سردارش به اسراییل حمله کند.

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس ایران می گوید، تهران هنوز هم می تواند انتقام محمد علی الله دادی را بگیرد. علاء الدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران روز دوشنبه گفت، علیرغم حمله انتقام جویانه حزب الله که هفته پیش انجام شد و جان تعدادی از نظامیان اسرائیل را گرفت، کشورش هنوز هم حق گرفتن انتقام از اسرائیل به علت حمله به سوریه و کشتن یک سردار ایران را دارد.

پایگاه خبری اس بی اس نیوز (SBS):
نگرانی امریکا پس از پرتاب ماهواره ایرانی.


پس از اعلام تهران مبنی بر پرتاب یک ماهواره و قرار گرفتن آن در مدار، ایالات متحده از برنامه موشکی این کشور ابراز نگرانی کرد. وزارت دفاع در تهران اعلام کرده که این چهارمین ماهواره ایرانی است که با موفقیت در مدار قرار می گیرد. پس از پرتاب ماهواره ای با یک میمون که دو سال پیش صورت گرفت، ایران برای فرستادن انسان به فضا در سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی کرده است.

تهران، نگرانی های غرب مبنی بر اینکه ارسال ماهواره ها به فضا در راستای پیشبرد برنامه موشک های بالستیک می باشد را بی اساس دانسته است. جن ساکی، سخنگوی وزارت خارجه امریکا گفت: همانطور که پیشتر نیز گفته ایم، برنامه موشکی ایران همچنان تهدیدی خطرناک را برای منطقه ایجاد می کند و ما این موضوع را از نزدیک زیر نظر داریم.

انتهای خبر/۱۰۲۴ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۵۰:۳۰

7 Jan 2020