۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۱۹۸۷۶

نواخته شدن زنگ بصیرت و میثاق با ولایت در مدارس شهرستان سامان

زنگ بصیرت و میثاق با ولایت در مدارس شهرستان سامان نواخته شد.
نواخته شدن زنگ بصیرت و میثاق با ولایت در مدارس شهرستان سامان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، زنگ بصیرت ومیثاق با ولایت با حضور امام جمعه شهر سامان، شهردار، رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان و مسئولین شهرستانی به صورت نمادین در مدرسه متوسطه دوره اول شهید ریاحی نواخته شد.

امام جمعه شهر سامان در مراسم نواختن زنگ بصیرت با بیان اینکه مسائل فتنه سال ۸۸ باید درست تحلیل شود، اظهار داشت: در طول ۳۵ سال در کشور انتخابات ، انتخابات سالم و خوبی بوده است و فتنه سال ۸۸ تمامی انتخابات کشور زیر سوال برد چرا که در ایران تا کنون هیچ انتخاباتی با مشکل مواجعه نبوده است.

حجت الاسلام میر دامادی با اشاره بر اینکه در انتخابات باید مسائل اخلاقی، متن و مهر قانون حفظ شده است، بیان داشت: در انتخابات سال ۸۸ و ایجاد فتنه سال ۸۸ موجب شد که کشور دچار مشکلاتی شود ، اما با تدابیر رهبری و حضور با بصیرت مردم در ۹ دی ماه تدابیر دشمن بر ملت ومردم نابود شد.

وی با اشاره بر اینکه در فتنه سال ۸۸ مردم تحمل توهین به امام حسین و عاشورا را نداشتند و با حضور خود در جامعه انزاجار خود را نبست به فتنه گران اعلام کردند، عنوان کرد: حماسه ۹ دی ماه و تجمع خود جوش مردم برنامه ریزی نشده بود و نقش رهبری در این حماسه بسیار مهم بود.

میر دامادی با بیان اینکه اگر مردم با بصیرت و بینایی وارد صحنه نمی شدند مشخص نبود که چه خطراتی نظام و امنیت ملی را تهدید می کرد، تصریح کرد: شما دانش آموزان و آینده سازان باید در مسائل کشور دقت کنید و عبرت بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: باید بصیرت در دین و کشور بیشتر شکل گیرد.

انتهای پیام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۳۶:۱۳

29 Dec 2019