۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲
کد مطلب : ۲۶۵۵۳
در چهارمحال و بختیاری:

از 146 داوطلب مجلس شورای اسلامی 140 نفر تایید صلاحیت شدند

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: از 146 داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۴۰ داوطلب تایید صلاحیت شدند.
از 146 داوطلب مجلس شورای اسلامی 140 نفر تایید صلاحیت شدند
خدابخش مرادی رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: ۱۴۶نفر داوطلب در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه ثبت‌نامی در استان چهارمحال و بختیاری اعلام آمادگی کرده که پنج نفر انصراف دادند.

مرادی خاطر نشان کرد: یک نفر در حوزه شهرستان لردگان رد صلاحیت شدند و سه نفر در حوزه انتخابیه فارسان، اردل، کوهرنگ و کیار و دو نفر از حوزه لردگان انصراف دادند.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: به استناد ماده ۵۰ قانون انتخابات و ماده ۲۸ آیین‌نامه اجرایی مجموعه قوانین و مقررات انتخابات مجلس شورای اسلامی فرمانداران مراکز حوزه‌های انتخابیه چهارگانه این استان باید طی یک نسخه صورت جلسه رسیدگی به صلاحیت داوطلبان را به هیئت نظارت استان و ستاد انتخابات کشور اعلام کنند.

مرادی تصریح کرد: همه در برابر قانون یکی هستند و تبلیغات زود هنگام داوطلبان جرم محسوب شده و در پرونده آن ها درج می شود.

گفتنی است؛ انتخابات دهیمن دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفندماه به صورت همزمان با انتخابات مجلس خبرگان رهبری در سراسر کشور برگزار می‌شود که چهار نفر از  استان چهارمحال و بختیاری از حوزه های انتخابیه شهرکرد,بن و سامان، بروجن، لردگان، کوهرنگ و کیار و اردل و فارسان به دهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۵۰:۰۷

27 Dec 2019