۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۲۵۴۲۸
در مسابقات جودو دراستان چهارمحال و بختياري به مناسبت روز جهاني جودو:

شهرستان بن ۲ مقام قهرماني جودو بزرگسالان را از آن خود کرد

رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان بن گفت: شهرستان بن توانست دو مقام قهرماني جودو بزرگسالان مسابقات استاني را از آن خود کند.
شهرستان بن ۲ مقام قهرماني جودو بزرگسالان را از آن خود کرد
به گزارش جهانبین نیوز بهزاد احمدي رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان بن در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر ضمن تبريک کسب دو مقام قهرماني جودو جوانان بن در مسابقات قهرماني استان چهارمحال و بختياري افزود: جودوکاران جوان شهرستان تواستند دو مقام طلا، دومقام نقره و دو مقام برنز را در اين مسابقات کسب کنند.

وي خاطرنشان کرد: شهاب نادري و علي حسين ميرزايي بر سکوي نخست اين رقابت‌ها ايستاده و به مقام قهرماني دست يافتند.

رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان بن خاطرنشان کرد: علي اماني و عليرضا دهقاني نيز مدال نقره را از آن خود کرده و محمود نادري و محمود سليمي نيز با کسب مدال برنز در سکوي سوم جاي گرفتند.

احمدي بیان داشت: جوانان شهرستان بن هميشه در عرضه ورزش پيشگام بوده و نه تنها در کشور بلکه در مسابقات جهاني نيز درخشيدند.

وي به سرمربي تيم ملي جودو کشور اشاره کرد و افزود: خانم راضيه سليمي يکي ديگر از افتخارات شهرستان بوده که سال‌ها در اين عرصه قدم برداشته و جودوکاران خوب شهرستان را تربيت نموده و هم اکنون نيز سرمربي تيم ملي جودو کشور است.

به گزارش خبرنگار زنگ خبر، مسابقات جودو استان چهارمحال و بختياري در تاريخ ۹۴/۸/۱۵در خانه جودو شهرکرد با حضور ۱۰تيم و با حضور مسئولين هيئت جودو استان چهارمحال و بختياري برگزار گرديد که در اين مسابقات تيم‌هاي بسيج چالشتر -سامان - بن به ترتيب مقام‌هاي اول -دوم -وسوم تيمي را بدست آوردند.

اين مراسم اهدا حکم و مدال چند تن از اعضاءمحترم شوراي اسلامي شهر و رئيس اداره آگاهي استان چهارمحال و بختياري و جمعي از پيشکسوتان همراه بود.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۲:۴۷

27 Dec 2019