۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳
کد مطلب : ۳۱۴۵۸

نمايشگاه سوگواره پوستر و عکس هنر عاشورايي در شهرکرد گشايش يافت

در آستانه اربعين سيد و سالار شهيدان و آغاز ماه صفر ، نمايشگاه سوگواره پوستر و عکس عاشورايي در شهرکرد گشايش يافت.
نمايشگاه سوگواره پوستر و عکس هنر عاشورايي در شهرکرد گشايش يافت
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر ،اين نمايشگاه آثار منتخب اولين سوگواره کشوري پوستر و عکس هنر عاشورايي چهارمحال و بختياري است که درنگارخانه شهيد شهراني اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان در شهرکرد از سوي انجمن عکس و هنر هاي تجسمي بسيج هنر مندان با همکاري اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان برپا شده است.

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري گفت:بيش از ٢٠٠٩اثر در بخش پوستر، عکس حرفه اي و عکاسي موبايلي به دبيرخانه اين‎ ‎سوگواره ارسال شده که ٦٦اثر به نمايشگاه راه يافت.

جواد کارگران دهکردي ˈ روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهار محال و بختياري افزود:‎‏۱٦‏‎ ‎اثر طراحي پوستر، ٥٠ اثر عکاسي حرفه اي از بيش از ٢٦٠ ‎نفر در اين نمايشگاه به معرض ديد علاقه مندان گذاشته مي شود.‏

به گفته وي، زبان هنر يکي از رساترين و موثر ترين زبان هاي انتقال مفاهيم به مخاطب است هنرمندان بايد با خلق اثر و از طريق هنر مفاهيم عاشورايي را به بهترين شکل به مخاطب عرضه مي کند .

وي بازنمايي واقعه عاشورا به زبان پوستر و عکس و ترويج فرهنگ و هنر عاشورايي را از اهداف کلي اين نمايشگاه دانست و گفت :بزرگداشت واقعه عاشورا از وظايف اصلي و فرهنگي ماست و مي بايست در معرفي اين واقعه بزرگ تلاش بيشتري از سوي هنرمندان صورت پذيرد .

اين نمايشگاه تا ١٧آبان ماه در دونوبت صبح و عصر براي ديدن علاقه مندان داير شده است.


انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۳:۲۷

14 Jan 2020