۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۲۲۹۰۸
کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل :

امام خامنه اي آينه اي است که نور امام(ره) در آن تابيده است

سيد اصغر حسيني گفت:امام خامنه اي(مدظله العالي) آينه اي است که نور امام خميني(ره) در آن تابيده است و به ملت سرافراز ايران منعکس شد.
امام خامنه اي آينه اي است که نور امام(ره) در آن تابيده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، سيد اصغر حسيني کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل با اشاره به فرمايشات حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در بيست‌ و ششمين سالگرد ارتحال حضرت امام‌ خميني(ره) اظهار داشت: مقام معظم رهبري شخصيت امام راحل را در تمامي ابعاد بيان نمودند و مطلب بسيار مهمي که تاکيد فراواني هم به آن داشتند امام راحل را مدافع راستين آرمانهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي دانستند و امروز اگر کسي مي خواهد مسير امام را طي کنند بايد در راستاي فرمايشات رهبري گام برداريم چون اطاعت از رهبري مهمترين اصل آرمانهاي نظام است.

حسيني افزود: بهترين روش براي ادامه راه و تبيين انديشه هاي امام خميني(ره) در زمينه هاي گوناگون اعم از استکبارستيزي و وحدت امت اسلامي توجه به فرمايشات رهبر معظم انقلاب اسلامي است.

وي گفت: همه بايد فارغ از هياهوهای سياسي و با عنايت کامل به منويات ولی فقيه حضرت آيت الله العظمی خامنه ای به عنوان تجلی اراده و فرمايشات امام راحل مدافع راستين آرمانهاي نظام جمهوری اسلامی باشيم.

اين کارشناس فرهنگی بيان کرد: همه دولتمردان، چهره های فرهنگي کشور و دلسوزان نظام جمهوري اسلامی بايد با حفظ وحدت در همه موضع گيريهای سياسی خود منويات ولی فقيه را فصل الخطاب قرار دهند.

وي با بيان اينکه امام خامنه اي(مدظله العالي) آينه اي است که نور امام خميني(ره) در آن تابيده است و به ملت سرافراز ايران منعکس شد اظهار داشت: مقام معظم رهبري به عنوان بهترين ميراث حضرت امام خميني (ره) با رهبريهاي حکيمانه خود ادامه دهنده راه بنيانگذار فقيد انقلاب هستند.

حسيني اظهار داشت: بايد تفکر و انديشه هاي امام خميني(ره) و منويات ولي فقيه بيش از پيش در جامعه تبيين شود و سرلوحه بخشهاي مختلف قرار گيرد.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۰۰:۰۲

30 Dec 2019