۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۲۵۸۸۸
امام جمعه کوهرنگ مطرح کرد؛

سياست زدگي مهم ترين مشکل امروز فضاي دانشگاهي کشور است

امام جمعه کوهرنگ گفت: بدخواهان جمهوري اسلامي ايران انتخابات امسال را نشانه گرفته ‌اند تا به اصل نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ضربه بزنند.
سياست زدگي مهم ترين مشکل امروز فضاي دانشگاهي کشور است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجت الاسلام سيدشهاب الدين طباطبايي، امام جمعه کوهرنگ، در نشست بصيرتي دانشجويان دانشگاه آزاد اين شهرستان که به ميزباني حسينيه محمد رسول الله(ص) چلگرد و همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار شد، با اشاره به اين که سياست زدگي مهم ترين مشکل امروز فضاي دانشگاهي کشور است، اظهار داشت: بايد سياست زدگي از دانشگاه‌هاي کشور دور شده و دانشگاهيان به دور ازسياست زدگي و با تقويت بصيرت و بينش سياسي، کشور را به پيشرفت و توسعه علمي سوق دهند.
 
   وي با اشاره به اين که داشتن بصيرت سياسي لازمه توسعه فرهنگي و علمي در کشور است، تصريح کرد: کسي ترديدي ندارد بر اين که امروز بصيرت سياسي نياز اساسي کشور ما است و در اين راه نقش دانشگاه ‌ها بسيار مهم و قابل توجه است.
 
   امام جمعه کوهرنگ با اشاره به تأکيدهاي رهبر معظم انقلاب در ديدار اخيرشان در جمع دانشگاهيان و مديران مراکز آموزش عالي کشور، گفت: توسعه علمي و فناوري در کنار داشتن بصيرت سياسي از مهم‌ترين وظايف دانشگاه‌ ها است و دانشگاهيان بايد به آن توجه کنند.
 
   اين مقام مسؤول با تأکيد بر اين که مهم‌ترين برنامه دشمنان انقلاب اسلامي، تضعيف و تخريب بنيه فرهنگي جامعه به ويژه دانشگاهيان است، تصريح کرد: بايد به هشدارهاي رهبر فرزانه انقلاب که سال‌ها پيش درباره ناتوي فرهنگي صهيونيست ‌ها انجام شده بود، توجه مي ‌شد.
 
 
 به گفته وي، امروز، دور کردن محيط دانشگاه و جامعه دانشگاهي ايران اسلامي از بصيرت در ابعاد مختلف آن و فرهنگ غني اسلام، از مهم ‌ترين دسيسه ‌هاي دشمنان جمهوري اسلامي ايران است.
 
  رييس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان کوهرنگ تأکيد کرد: از اين رو دانشگاه ‌ها و دانشگاهيان بايد با هوشياري کامل، توسعه فرهنگي در اين محيط و در عموم جامعه را محقق کنند؛ چراکه اين اهداف سبب تقويت نظام مقدس جمهوري اسلامي خواهد شد.
 
  اين مقام مسؤول با بيان اين که حفظ هوشياري قشر دانشگاهي کشور امروز بايد بسيار بيشتر از گذشته باشد؛ بر لزوم بصيرت افزايي درجامعه به عنوان وظيفه خطير دانشگاهيان تأکيد کرد.
 
 
حجت الاسلام طباطبايي با اشاره به در پيش بودن دو انتخابات مهم در کشور تا پايان امسال گفت: امروز دشمن با ترفندها و دسيسه ‌هاي مختلف به دنبال ايجاد اختلاف و تفرقه در کشور است و اين دسيسه ‌ها به يقين با نزديک شدن ايام انتخابات مهم پيش ‌رو افزايش مي‌بابد.
 
  وي با اشاره به لزوم هوشياري جامعه در برابر اين دسيسه ‌ها از هدف‌گذاري دشمنان براي حاشيه ‌سازي در روند انتخابات امسال خبر داد و تصريح کرد: بدخواهان جمهوري اسلامي ايران انتخابات امسال را نشانه گرفته ‌اند تا به اصل نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ضربه بزنند.
 
 امام جمعه کوهرنگ با اشاره به هوشياري هميشگي ملت بزرگ ايران تصريح کرد: به يقين، ملت بزرگ ايران انتخابات امسال را نيز مانند سال‌هاي گذشته به خوبي و بهترين شکل برگزار کرده و دشمنان کشور را شکست خواهند داد.
 
  وي با اشاره به پيروزي ‌هاي اخير ارتش و مردم سوريه و عراق در مقابله با تکفيري ‌ها اظهار داشت: امروز کشورهاي همسايه جمهوري اسلامي ايران در شرايط بي ‌ثباتي به سر مي ‌برند که آمريکايي‌ها نقش مستقيم و عمده‌ اي در اين بي‌ثباتي‌ها به ويژه در عراق و سوريه دارند.
 
 
حجت الاسلام طباطبايي با اشاره به دخالت صهيونيست براي بر هم زدن نظم منطقه از قطع رابطه ايران و سوريه به عنوان مهم ترين خواسته صهيونيست‌ ها نام برد و گفت: به يقين و به فضل الهي سوريه و جبهه مقاومت پيروز ميدان خواهند بود.
 
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۴:۵۵

29 Dec 2019