۰
plusresetminus
هيئات مذهبي بنگفتند: دشمنان فکر جدايي ميان امام و امت را از سر خود بيرون کنند و بدانند يوم الله نهم دي ماه پيروزي حق عليه باطل بوده و چهره واقعي نفاق نمايان گشت.
حماسه نهم دي ماه حماسه اي به ياد ماندني در تاريخ انقلاب اسلامي/دشمنان فکر جدايي ميان امام و امت را از سر خود بيرون کنند
به گزارش جهانبین نیوز هيئت هاي مذهبي شهرستان بن همه با هم از حضور در همايش حماسه نهم دي ماه خبر دادند و در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر از تجديد ميثاق با ولي امر مسلمين سخن گفتند.


در ادامه شاهد گفت و گوي چند تن از مسئولين هيئات شهر بن هستيم.


******
محمد حسن سليمي مسئول هيئت محبان فاطمه الزهراي شهر بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: شرکت و حضور در اين مراسم مصداق واقعي تعظيم شعاير الهي است و به عنوان يک تکليف شرعي و الهي در همايش نه دي ماه شرکت خواهيم کرد.


وي خاطر نشان کرد: نهم دي ماه روز يوم الله بوده و در واقع يوم الله روزي است که مرز ميان حق و باطل مشخص مي شود و پرده از چهره نفاق مي افتدو صره از ناصره تمييز داده مي شود.



سليمي افزود: يوم الله روز پيروزي حق عليه باطل بوده همانند واقعه عاشورا که پس از برپايي چنين روزي چهره واقعي استبداد و استکبارجهاني را بر جهان اسلام فاش کرد.



وي تصريح کرد: نهم دي ماه در تاريخ ايران روز پرده برداري از چهره نفاق و روز پيروزي مردم براستکبار وضد انقلاب بود،پس حضور در سالروز نهم دي ماه مشابه برپايي هيئت در ساير مناسبت هاي مذهبي تعظيم شعائر دين محسوب مي شوئپد.



سليمي خطاب به جوانان گفت: جوانان عزيز توجه داشته باشند ناخواسته اسير توطئه سکولاريزه کردن جامعه نشوند ومراقب باشند عده اي با مظلوم نمايي و تحريف، قصد بي گناه جلوه دادن سران فتنه را داشته و جريان فتنه را که يک جرياني با برنامه و از سوي سران فتنه بوده است را جرياني مرديم مي خواهند جلوه دهند.



وي در پايان گفت: حمايت از ولي فقيه رمز پيروزي و استمرار مسير سرخ امام حسين (ع) ، شهدا و حرکت در طريق سبز ظهور امام مهدي است و تا زماني که با پشتيباني از ولي فقيه در حرکت هستيم خطر انحراف و افتادن به دام فتنه ها ما را تهديد نخواهد کرد اما اگر خدايي ناکرده از خط ولايت جدابشويم سقوط در قهقراي فتنه سرنوشت محتوم ما است.


******
رسول احمدي مسئول هيئت يا زينب (س) در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: حضور در حماسه نهم دي ماه به عنوان پاس داشت قيام مردم شريف ملت ايران و خلق اين حماسه عظيم در دفاع از ارزش هاي انقلاب و اعلام برائت از عقب ماندگان از ولايت يک وظيفه شرعي است.



احمدي گفت: حضور در اين همايش نه تنها به منزله پاسداشت بوده بلکه حرکتي غيرت مردانه است و مي توانند داراي پيام هايي متعدد و معنا دار در راستاي اهداف انقلاب اسلامي داشته باشد.



وي تاکيد کرد: پيام اولمان خطاب به سران فتنه خارج از کشور و استکبار جهاني است؛ دشمنان انقلاب اسلامي دندان طمع را از اين انقلاب اسلامي بکنند چرا که اين انقلاب بر گرفته از قيام سرخ سيدالشهدا و الگو گيري از عمه سادات بدست آمده است و بدانند تا آخرين قطره خون خود پاي دفاع از ارزش هاي انقلاب اسلامي خواهيم ماند.


احمدي تصريح کرد: پيام دوم ما خطاب به فتنه گران داخلي است؛ بدانند در ميان مردم هيچ جايگاهي نداشته و نخواهند داشت و خواب شوم آن ها در ايجاد فاصله ميان امام و امت هيچ گاه محقق نخواهد شد.



******
حسين احمدي مسئول هيئت فداييان حسين (ع) در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت:همه هيئت ها به نوعي براي برپايي اين همايش به نحو شايسته تر تلاش کرده چرا که هيئت ها از دل مردم بوده و برگرفته از اعتقادات راسخ انقلاب اسلامي است.


احمدي گفت: دشمنان اسلام بدانند با اين فتنه گري ها نمي توانند مردم را از اسلام جدا کرده و پشتيباني از ولايت فقيه را از مردم بگيرند چرا که خون هزاران شهيد تقديم اين انقلاب داده شده است و اين ها از ياد مردم نخواهد رفت.



وي تصريح کرد: نهم دي ماه طبق فرمايشات مقام معظم رهبري تجلي هوشمندي و بصيرت مردم بوده و ما با حضور خود مشتي محکم بر دهان استکبار جهاني زده و انقلاب اسلامي را بيش از پيش بيمه خواهيم کرد.


******

صابر درعلي مسئول هيئت يا حسين (ع) در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: با وجود اینکه در بن حضور ندارم اما حماسه نه دی در جای جای کشور حماسه ای ماندگار بوده و در هرنقطه ای از خاک این سرزمین خود را به حماسه آفرینان نه دی رسانده و از استکبار جهانی اعلام برائت می کنیم.


وی تصریح کرد: ماهمیشه پشتبیان ولایت فقیه بوده ایم و فتنه و فتنه گر را محکوم کرده و نمی گذاریم ذره ای خلل به نظام جمهوری اسلامی ایران وارد شود.


درعلی گفت: سکوت در برابر فتنه گران همان تخم افئی است که در صحرای کربلا به روایتی موجب شد سی هزار جوجه هلهله کردند و راه فتنه گران همان راه دشمنان صف کشیده واقعه عاشورا در برابر امام سیحن (ع) است.



انتهای پیام/۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۰۳:۵۲

30 Dec 2019