۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۴۰۱۸۸
معاون راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختیاری خبر داد

ثبت نام بیش از 10000 نفر از رانندگان کالای چهارمحال و بختیاری در سامانه بیمه تکمیلی

معاون حمل و نقل اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختیاری از ثبت‌نام ۱۰ هزار و ۳۷۷ نفر از رانندگان باری این استان از آغاز طرح ثبت‌نام بیمه تکمیلی رایگان رانندگان تاکنون خبر داد.
ثبت نام بیش از 10000 نفر از رانندگان کالای چهارمحال و بختیاری در سامانه بیمه تکمیلی
حسین مالکی معاون حمل و نقل اداره کل راهداري و حمل ونقل جاده‌اي چهارمحال و بختیاری در  گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: از زمان آغاز طرح ثبت‌نام رانندگان کالا که در دو بخش بیمه تکمیلی درمان رایگان برای رانندگان و همسرانشان و نیز بیمه حوادث می‌باشد، تاکنون تعداد ۱۰ هزار و ۳۷۷ نفر از مجموع ۱۴ هزار و ۹۷۴ راننده بخش کالای استان در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: این طرح در راستای پاسخگویی به مطالبات رانندگان بخش کالا و در جهت ارتقای سطح معیشت و تسهیلات برای آنها اجرایی شده و در مراحل بعدی این پوشش بیمه‌ای به خانواده و فرزندان رانندگان نیز تسری داده می‌شود.

مالکی با اشاره به اینکه برای نخستین بار در تاریخ حمل‌ و نقل جاده‌ای کشور است که طرح گسترده بیمه تکمیلی رایگان رانندگان حمل و نقل بار اجرایی می‌شود، افزود: به‌منظور رفاه حال رانندگان حوزه حمل‌ و نقل جاده‌ای استان از اول مرداد‌ماه طرح بیمه تکمیلی برای رانندگان حمل‌ و نقل کالا به همراه همسران‌شان به صورت رایگان اجرایی و رانندگان شاغل در بخش حمل‌ و نقل جاده‌ای کالا می‌توانند با مراجعه به مراکز ارائه کارت هوشمند در سراسر کشور نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند.

وی تعداد رانندگان استان در حال حاضر را ۲۱ هزار و ۸۶۹ نفر اعلام و خاطرنشان کرد: این تعداد راننده در استان در چهار بخش مسافری، باری، وانت بار و روستای و در سه دسته رانندگان داخلی، بین‌المللی و مشترک مشغول به فعالیت می‌باشند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۴:۵۷

27 Dec 2019