۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۳۳۷۰۸
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري:

فرهنگ شهادت‌طلبي مؤثرترين عنصر پيشبرد اهداف انقلاب اسلامي

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان گفت: فرهنگ شهادت‌طلبي به عنوان کارآمدترين و مؤثرترين عنصر در پيشبرد اهداف و حفظ ارزش‌ها و مقابله با دشمنان داخلي و خارجي مطرح است.
فرهنگ شهادت‌طلبي مؤثرترين عنصر پيشبرد اهداف انقلاب اسلامي
به گزارش جهانبین نیوز؛ علي گرجي در حاشيه ديدار با خانواده شهدا به مناسبت روز شهدا (سالروز صدور فرمان حضرت امام خميني(ره) مبني برتاسيس بنياد شهيد انقلاب اسلامي) گفت: شهدا حاميان انقلاب اسلامي هستند که شجاعت، شهامت و رشادت را در سايه تدبير و هدايت‌هاي پيامبر‌گونه امام شهيدان به کار گرفته و تا پاي جان و تحقق و استقرار حکومت اسلامي ايستادند و با جاري کردن احکام نوراني اسلام و قرآن در جامعه، انسان را به درجه رفيع خليفه‌اللهي و عبوديت محض ، مرتبه انسان کامل و به هدف نهايي آفرينش برسانند.

گرجي عمل به وصيت‌نامه شهدا نه فقط خواندن و صحبت کردن درباره وصاياي آنان را خواست شهدا برشمرد و تأکيد کرد: درباره شهدا زياد گفته‌اند اما اکنون ميدان، ميدان عمل است و بايد ببينيم خواست شهدا در تداوم راهشان چه مولفه‌ها و ويژگي‌هايي دارد و مطمئن باشيم شهدا خود به حرکت ما برکت مي‌دهند.

وي با اشاره به هجمه ناجوانمردانه استکبار جهاني عليه ارزشهاي والايي که در عمر پربرکت ۳۸ ساله نظام اسلامي به دست آمده است گفت: يکي از کارهاي دشمن در زمينه فرهنگي، وارونه جلوه دادن حقايق و ارائه بخشي از حق و باطل با هم و با شکلي جذاب است تا بتواند نسل چهارم و پنجمي انقلاب‌اسلامي را در پيروي از سيره شهداء متزلزل کند.


رئيش شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري در بخش پاياني سخنانش گفت: اميدواريم روزي در روي جلد دفترهاي يادداشت و بر ديوار اتاق فرزندانمان تصاويري از قهرمانان واقعي نه شخصيت‌هاي خيالي غربي که در دنياي بيرون وجود خارجي ندارند، چاپ و نصب شود و متوليان ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، با هوشياري در برابر اين جنگ تمام عيار استکبار بايستند.


انتهاي پيام/۱۰۲۲ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۹:۵۳

2 Jan 2020