۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۳۱۰۶۱

از 75 نفر برتر نماز در شهرستان کوهرنگ تقدير شد

فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: در اجلاسيه نماز و روز شهرستان کوهرنگ از 75 نمازگزار برتر، موذن برتر، فعالين نماز، هيئت امناي مساجد برتر و ادارات نمازگزار برتر تجليل شد.
از 75 نفر برتر نماز در شهرستان کوهرنگ تقدير شد
به گزارش جهانبین نیوز، مرتضي زمانپور، فرماندار شهرستان کوهرنگ در حاشيه برگزاري مراسم روز شهرستان کوهرنگ و اجلاسيه نماز در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر،ضمن تسليت ايام حزن و اندوه ماه محرم و شهادت سرور و سالار شهيدان حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) اظهار کرد: با توجه به تصميماتي که در شوراي اقامه نماز در استان و شهرستان گرفته شد، برگزاري اجلاسيه نماز در شهرستان مطرح بود که به خاطر اينکه روز 17 مهر ورود مقام معظم رهبري به شهرستان بود اين روز، روز شهرستان کوهرنگ نامگذاري شد بنابراين اجلاسيه نماز را با اين روز هماهنگ کرديم که همزمان برگزار شود.

مهندس مرتضي زمانپور افزود: در اجلاسيه نماز و روز شهرستان کوهرنگ از 75 نمازگزار برتر، موذن برتر، فعالين نماز، هيئت امناي مساجد برتر و ادارات نمازگزار برتر تجليل شد.

وي گفت: جلسات شوراي اقامه نماز هر 2 ماه يکبار در شهرستان برگزار مي شود و در تابستان گذشته در مناطق گردشگري آبشار کوهرنگ و چشمه ديمه، نمازخانه هاي سيار برپا شد.

فرماندار کوهرنگ تاکيد کرد: نماز جمعه در شهرستان با حضور امام جمعه کوهرنگ بسيار پر بار برگزار مي شود بطوري که روز به روز بر تعداد نمازگزاران افزوده مي شود.

رئيس ستاد بحران شهرستان يادآور شد: در مناسبت هاي مختلف از جمله ماه رمضان و ماه محرم روحانيون به مناطق دور دست جهت اقامه نماز و مسائل ديني اعزام مي شوند.



انتهاي پيام/610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۷:۰۱

2 Jan 2020