۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
کد مطلب : ۲۸۵۵۱
مسول بسيج سازندگي ناحيه شهرستان بن خبر داد

ايجاد۲۰ کارگاه توليد قارچ خوراکي در قالب طرح اقتصاد مقاومتي

مسول بسيج سازندگي ناحيه شهرستان بن با توجه به اينکه سال ۱۳۹۵ از سوي رهبر انقلاب به نام سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل نام گذاري شده، با اهميت به پروژه هاي داخلي، رونق اقتصادي کشور خود را افزايش دهيم و با اين کار به فرمان رهبري لبيک گوييم.
ايجاد۲۰ کارگاه توليد قارچ خوراکي در قالب طرح اقتصاد مقاومتي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر رضا حيدري مسول بسيج سازندگي ناحيه شهرستان بن  گفت: توسعه طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي يکي از برنامه‌هايي است که بسيج سازندگي آن را دنبال مي‌کند و با توجه به ده فرمان رهبر انقلاب در تحقق اقتصادي مقاومتي و لزوم نگاه ويژه به صنايع متوسط و کوچک و زنده کردن توليد داخلي، علاوه بر اينکه اين مساله به تقويت رويه خودکفايي کمک مي کند حلال مشکلات اقتصادي کشور و راهکار برون رفت از رکود تورمي نيز هست.

محروميت زدايي در راس برنامه هاي بسيج سازندگي/توليد قارچ خوراکي در قالب طرح هاي اقتصاد مقاومتي + تصاوير


 وی افزود: با توجه به اينکه سال ۱۳۹۵ از سوي رهبر انقلاب به نام سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل نام گذاري شده، با اهميت به پروژه هاي داخلي، رونق اقتصادي کشور خود را افزايش دهيم و با اين کار به فرمان رهبري لبيک گوييم.
حیدری گفت : در قالب طرح هاي اقتصاد مقاومتي ۲۰ واحد توليدي قارچ خوراکي در شهرستان بن ايجاد شده است.
وي خاطر نشان کرد: در نظر داريم که از سال آينده کشت قارچ دارويي را در برنامه‌هاي خود قرار دهيم.و استفاده از مواد غني شده براي پرورش قارچ موجب شده است تا در بازدهي عملکرد، شاهد افزايش توليد باشيم.

حيدري با اشاره به تسهيلات بسيج سازندگي در بهره برداري از اين طرح ها بيان داشت: خوشبختانه و به لطف خداوند تسهيلات اشتغال زايي بسيج سازندگي به گونه اي پرداخت شده که موفق شديم اين طرح ها را به سرانجام برسانيم و هم اکنون توان توليد با کيفيتي داشته باشيم.

به گفته حيدري ، طرح هاي اقتصاد مقاومتي ناحيه شهرستان بن، در زمينه‌هاي پرورش زنبور عسل، مرغ بومي و ماکيان، کودهاي ورمي کمپوست، پرورش قارچ، کشت گياهان دارويي و دامپروري به اجرا درآمده است.

محروميت زدايي در راس برنامه هاي بسيج سازندگي/توليد قارچ خوراکي در قالب طرح هاي اقتصاد مقاومتي + تصاوير


انتها پيام1022ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۱:۳۵

27 Dec 2019