۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
کد مطلب : ۳۴۷۶۱
همزمان با هفته ايثار و مقاومت و پايداري

رونمايي از تمثال 14 سردار شهيد در شهرستان بن

در هفته ايثار و مقاومت و سالروز فتح خرمشهر تمثال 14 سردار و فرمانده شهيد در شهرستان بن رونمايي شد .
رونمايي از تمثال 14 سردار شهيد در شهرستان بن
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار زنگ خبر همزمان با هفته ايثار و مقاومت و پايداري و سالروز فتح خرمشهر، مراسم رونمايي از تمثال سرداران و فرماندهان شهيد با حضور سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) استان و با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن  و جمعي از مسئولان و خانواده  اين سرداران و فرماندهان شهيد برگزار شد.
 
در اين مراسم سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در سخناني شهدا و فرماندهان دفاع مقدس را نماد ملي و مذهبي کشور برشمرد و گفت: ياد شهدا جزء اذکاري است که بايد دائما تکرار شود و همچنين گراميداشت ياد شهدا موجب  آشنايي بيشتر جوانان و جامعه با شهدا و پيدا کردن راه صحيح خواهد شد.

سردار اکبري افزود: اين شهداي عزيز و شهداي مدافعان حرم ناظر اعمال ما هستند و خواهند گفت که بعد از ما شما چه کرديد واميدواريم که بتوانيم با سربلندي و سرافرازي جوابشان  را بدهيم.

وي در ادامه گفت: ايثارگري و فداکاري شهدا بخشي از فرهنگ ملت و کشور بوده و دشمنان با هدف قرار دادن اين فرهنگ سعي در تغيير اين فرهنگ در بين جامعه هستند، همه سازمان‌ها و نهادها نيز وظيفه دارند اين نمادها را در جامعه ترويج کنند.

سردار اکبري با بيان اينکه مردم شهرستان بن هميشه انقلابي بوده و هستند افزود: مردم شهرستان بن در تمامي لحظات از زمان انقلاب در پشت سر ولايت فقيه و امام خميني (ره) بودند و در زمان جنگ نيز واقعا شاهکار از خود به جاي گذاشتند که مثال زدني است و الان باعث سرافرازي اين شهرستان مي باشد و الان هم با برگزاري برنامه هاي ارزشي و ديني و همچنين مدافعان حرمي که از اين شهرستان اعزام شده اند به سمت دفاع از حرم آل الله نشان داده اند که باز هم انقلابي بودنشان را ثابت کرده اند.

در اين مراسم که با حضور گروه هاي مختلف مردم، خانواده معظم شهدا برگزار شد از 14 تمثال سردار و فرمانده شهيد رونمايي شد.
 
اسامي سرداران و فرماندهان شهيد
  1. سيد ابوالقاسم احمدي
  2. رضا اماني
  3. علي پناهي
  4. حسين رضايي
  5. بشير رفيعي
  6. نگهدار رفيعي
  7. درياقلي سوراني
  8. غلامرضاطادي
  9. سيد محمد کاظمي
  10. خداداد کريمي
  11. سيد مهدي محمدي
  12. سيدعبدالهادي موسوي
  13. رمضانعلي مولوي
  14. سيداسدالله هاشمي






انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۰۷:۰۰

2 Feb 2020