۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۲۹۳۰۷
به منظور برنامه‌ريزي هر چه بهتر اجرا شدن پروژه مهر 95

اولين جلسه پروژه مهر آموزش و پرورش اردل برگزار شد

صبح امروز اولين جلسه شوراي پروژه مهر سال تحصيلي (96-95) آموزش و پرورش شهرستان اردل درسالن اجتماعات اين اداره برگزار شد.
اولين جلسه پروژه مهر آموزش و پرورش اردل برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، قربانعلي بهرامي مدير آموزش و پرورش شهرستان اردل در اولين جلسه شوراي پروژه مهر سال تحصيلي (۹۶-۹۵) آموزش و پرورش شهرستان اردل که درسالن اجتماعات اين اداره برگزار شد درسخناني با تشکر از اقدامات و موفقيت‌هاي صورت گرفته در سال گذشته آموزش و پرورش شهرستان از همه همکاران خود خواست تا در جهت راه‌اندازي و تکميل به موقع پروژه مهر جهت آماده‌سازي مدارس و فضاهاي آموزشي براي سال تحصيلي جديد همچون يدواحده‌اي عمل نمايند.

بهرامي هدف از پروژه مهر را برنامه محور شدن همه فعاليت‌ها و برنامه‌ريزي به منظور فراهم نمودن زمينه‌هاي مناسب و تمهيد ساز و کارهاي لازم جهت بازگشايي هرچه باشکوه‌تر مدارس به نحوي که دانش‌آموزان براي ورود به مدرسه لحظه‌شماري کنند.

رضا انصاري معاون آموزشي و دبير پروژه مهر ۹۵ آموزش و پرورش شهرستان اردل در ادامه ضمن گزارشي از فعاليت‌ها و دستاوردهاي پروژه مهر ۹۴ از کليه کارگروه‌هاي سال قبل تشکر کرد و اظهار اميدواري کرد که با همکاري و مساعدت همه کارگروه‌ها پروژه مهر ۹۵ بتوانيم رتبه قابل قبولي در استان کسب نمائيم.

انصاري ضمن معرفي کارگروه‌ها، وظايف همه کارگروه‌ها را تشريح نمود و در پايان اعضاي شوراي پروژه مهر و مسئولين کميته‌هاي نظرات و پيشنهادات خود را جهت هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار کردن پروژه ارائه دادند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۰:۵۱

2 Jan 2020