۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۶۸۴۱
نسخه چاپيارسال به دوستان مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد

تصویب طرح جامع تفصیلی 3 شهر در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از تصویب مطالعات طرح جامع تفصیلی سه شهر این استان خبر داد.
تصویب طرح جامع تفصیلی 3 شهر در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز از شهرکرد، علی علیخانی در نشست شورای برنامه‌ریزی استان، اظهار کرد: طرح تفصیلی شهر آلونی در سال ۹۰ با مبلغ ۴۰ میلیون تومان با مشاورین طرح و معماری در دستور کار قرار گرفت که در نهایت به تصویب رسید.

وی افزود: جمعیت شهر آلونی با احتساب روستای سینی و الصاق آن به شهر آلونی ۴ هزار و ۹۴ نفر است که با توجه به نرخ رشد جمعیت این تعداد در افق ۱۴۰۴ به ۶ هزار و ۲۸ هزار نفر افزایش می‎یابد.

علیخانی درصد شهرنشینی شهرستان لردگان را ۱۷ درصد عنوان کرد و گفت: درصد شهرنشینی این شهرستان در مقایسه با شهرستان‌های دیگر استان کمتر است، که البته در سال‌های اخیر این میزان افزایش نسبی داشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به آمار ثبت نامی متقاضیان مسکن مهر در این شهر، گفت: با توجه به اینکه ۹۲ درصد مردم شهر آلونی صاحب ملک مسکونی هستند تنها ۱۲ درصد مردم این شهر متقاضی مسکن مهر بودند.

وی اجرای طرح تفصیلی شهرها را موجب آبادانی و توسعه استان دانست و ابراز داشت: مطالعه اصولی شهرها و رفع نواقص محیطی و ایجاد شهری زیباتر مطابق اصول شهرسازی و در نظر گرفتن تمام موارد از جمله فضای سبز، فضای آموزشی، درمانی مناسب از اهداف طرح‌های تفصیلی شهرها محسوب می‎‌شود.

در نشست شورای برنامه‌ریزی استانداری چهارمحال و بختیاری طرح جامع تفصیلی سه شهر آلونی، گندمان و نقنه بررسی و به تصویب نهایی رسید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۶:۱۵

28 Dec 2019