۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱
کد مطلب : ۱۹۹۲۹
نماينده مردم شهرستان لردگان در مجلس خبر داد:

بودجه سال ۹۴ چهارمحال و بختياري نسبت به امسال ۴۷ درصد رشد دارد

نماينده مردم شهرستان لردگان در مجلس شوراي اسلامي گفت: افزايش۴۷ درصدي بودجه ۹۴استان چهارمحال و بختياري شرايط مطلوب و اميدوارکننده اي را نويد مي دهد.
بودجه سال ۹۴ چهارمحال و بختياري نسبت به امسال ۴۷ درصد رشد دارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، مجيد جليل سرقلعه در نشست خبري خود با اصحاب رسانه و مطبوعات استان چهارمحال و بختياري اظهار داشت: پروژه راه آهن، آب و راه روستايي، محور هاي مواصلاتي، تکميل زنجيره فولادي چهارمحال و بختياري، پوشش ديجيتال استان، آبرساني، سلامت، توسعه زيرساخت هاي صنعت گردشگري و حل مشکلات فرهنگي را از پروژه هاي اين استان عنوان کرد.

وي با اشاره به اينکه اجراي پروژه راه آهن در استان يکي از محورهاي اصلي ريلي کشوراست، تصريح کرد: در ديدار نمايندگان استان چهارمحال و بختياري با رييس جمهوري بر لزوم توجه ويژه به زيرساخت هاي استان نظير راه و راه آهن تاکيد شده است.

جليل با اشاره به اينکه جاده مواصلاتي استان چهارمحال و بختياري را به استان هاي همجوار ارتباط مي دهد، بيان داشت: اين جاده سروسامان يافته و تا پايان سال ۹۵ چهار خطه مي شود و در کنار آن راه آهن را اندازي مي شود که از بار ترافيک مي کاهد.

وي يادآور شد: تکميل پروژه جايگزين جاده سد کارون۴تا پايان سال جاري تحويل خواهد شد و اين طرح به عنوان طرح هاي مهم مورد توجه سفر هيئت دولت به استان چهارمحال و بختياري بود که از ترافيک شديد محور خوزستان جلوگيري مي کند.

نماينده مردم شهرستان لردگان در مجلس شوراي اسلامي به افزايش بودجه امسال نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ۹۱ ميليارد تومان به استان تخصيص داده شد که امسال ۲ برابر شد و در بودجه سال ۹۴ اعتبار بيشتري به استان تخصيص داده شده است که در بودجه عمراني رشد خوبي داشته است.

جليل با اشاره به اينکه در بحث نفت رکود داشته ايم و بر اين اساس در پروژها نيز مقداري رکود داريم با اين حال افزايش بودجه عمراني در استان خبر نويد بخش است، ادامه داد: بايد پروژهاي عمراني استان را تعريف و الويت بندي کنيم و با تشکيل شوراي برنامه ريزي به اجراي آنها بپردازيم.

نماينده مردم شهرستان لردگان در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه اقتصاد مقاومتي تنها راه نجات اقتصادي کشور است افزود: بودجه، فعاليت ها، مصوبات مجلس و فعاليت هاي نمايندگان در راستاي اجراي اقتصاد مقاومتي است و ما بايد طبق فرمايشات مقام معظم رهبري(مدظله العالي)در اين راستا حرکت کنيم که آن هم در بازه زماني چند ساله تحقق پيدا مي کند.

وي خطر نشان کرد: پتروشيمي لردگان ۵امين پروژه اقتصادي کشور است که به عنوان الويت ۵ گانه کشور به بانک عامل اعلام شده و تا ۲ سال ينده اعتبار آن واريز مي شود و ۲۰۰ نفر اشتغال زايي خواهد داشت.

انهاي پيام/۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۸:۵۷

1 Feb 2020