۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۳۸۲۹
شهید فتح‌الله اسماعیلی وردنجانی:

درراه اسلام از هیچ کوششی فروگذار نباشید

پیام من به امت غیور و شهیدپرور ایران این است که به جبهه‌ها بیایند و در یاری اسلام از هیچ فرمان و امری فروگذار نباشند.
درراه اسلام از هیچ کوششی فروگذار نباشید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید فتح‌الله اسماعیلی فرزند قربانعلی بیست و دوم خرداد 1348 در روستای وردنجان از توابع شهرستان بن به دنیا آمد . دانش‌آموز دوم راهنمایی بود که از سوی بسیج در جبهه حضور یافت . بیست و پنجم اسفند 1363 در شرق رود دجله به شهادت رسید.

بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه الراجعون   ما همه از اوییم و به‌سوی او بازمی‌گردیم.

با درود و سلام بر امام زمان (عج) و نائب برحقش امام خمینی و با درود و سلام گرمی بر رزمندگان کفر ستیز جبهه‌های حق علیه باطل و درود بر شهیدان اسلام از صدر تا کربلای ایران چون‌که وظیفه شرعی و اسلامی خود دانستم که به ندای رهبرم جواب بدهم به جبهه حق علیه باطل شتافتم.

اگر لیاقت شهادت را داشتم و خداوند مرا به این مقام بزرگ رسانید از توای پدرومادر عزیزم می‌خواهم که در شهادتم گریه نکنید چونکه من هدفی را انتخاب کرده‌ام که اولیاء خدا و پیامبران بزرگ الهی انتخاب کرده‌اند و اگر من برای شما فرزند خوبی نبوده‌ام و بعضی وقت‌ها موجب ناراحتی شما شده‌ام می‌خواهم که مرا حلال کنید.

 از شما ای برادران عزیزم می‌خواهم که رهرو حسین بن علی (ع) باشید و اسلحه به زمین افتاده ما را بردارید و به دشمنان اسلام بفهمانید که با به شهادت رسانیدن ما سودی عایدشان نخواهد شد و نمی‌توانند اسلام را نابود کنند.

 از شما ای خواهرانم می‌خواهم که اول حجاب اسلامی خود را حفظ کنید و پیام خونین ما را به گوش تمام جهانیان برسانید.

 پیام من به امت غیور و شهیدپرور ایران این است که به جبهه‌ها بیایند و در یاری اسلام از هیچ فرمان و امری فروگذار نباشند . در نماز جمعه‌ها شرکت کنند و امام را دعا کنند و پیروزی رزمندگان اسلام را از خداوند تعالی بطلبند
والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته10/11/63
برادر حقیر شما فتح‌الله اسماعیلی


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۱۰:۴۵

9 May 2024