۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۲۳۱۵۳
وقتي مردم براي ديدن تصاوير بهتر به ماهواره روي مي آورند

شبکه هاي ديجيتال تلويزيوني کوهرنگ فقط با اعصاب مردم بازي مي کند

شبکه‌هاي تلويزيوني شهرستان کوهرنگ به علت کيفيت نا مناسب و قطع وصل شدن های مکرر، مردم اين شهرستان را عذاب مي دهد.
شبکه هاي ديجيتال تلويزيوني کوهرنگ فقط با اعصاب مردم بازي مي کند
به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر، مردم شهرستان کوهرنگ از کيفيت بسيار بد شبکه هاي ديجيتال کوهرنگ ناراضي اند.

در حالي که علاقمندان زيادي براي ديدن بازي حساس واليبال ايران و امريکا در ليگ جهاني پاي گيرنده هاي تلويزيوني نشسته بودند و از بازي لذت مي بردند اما مردم کوهرنگ از کيفيت بد شبکه هاي صداوسيما رنج مي بردند و قطعي مکرر و صداي ناهنجار، ناشي از قطعي اين شبکه ها روحشان را سوهان داد.

مردم براي ديدن تصاوير بهتر به ماهواره روي مي آورند بطوریکه اکنون در کوهرنگ استفاده از ماهواره به چشم و هم چشمي تبديل شده است.

يکي از شهروندان کوهرنگ در گفت و گو با کوهرنگ خبر با اظهار نارضايتي فراوان از اين شبکه ها گفت: متاسفانه هر بار که ميخواهيم برنامه هاي ورزشي و يا سريال هاي تلويزيوني را ببينيم با کيفيت بد و صداي خش خش تلويزيون مواجه مي شويم بطوري که عطاي ديدن اين برنامه ها را به لقايش مي بخشيم.

شهروند ديگري از روي آوردن مردم اين شهرستان به ماهواره خبر داد و بيان کرد: مسئول مرتب از خطرات ماهواره و نحوه تاثير پذيري آن بر روي خانواده اطلاع رساني مي کنند اما ابتدايي ترين زير ساخت هاي آن را براي مردم فراهم نيست.

وي در ادامه گفت: حداقل خواست مردم کوهرنگ دريافت تصاوير با کيفيت مناسب است که اميداورم مسئولين اين شرايط را  فراهم کنند تا مردم کمتر به سوي ماهواره از خود اشتیاق نشان دهند.


يکي ديگر از شهروندان در شهر چلگرد از نامناسب بودن برنامه هاي شبکه هاي تلويزيوني بخصوص شبکه جهانبين استان چهارمحال و بختياري انتقاد کرد و تصريح کرد: متاسفانه برنامه هاي شبکه جهانبين هيچ تناسبي با فرهنگ بختياري ندارد تا جايي که بعضي از اين برنامه ها آداب و فرهنگ بختياري را زير سوال مي برد و کمتر کسي در اين شهرستان زمان خود را به ديدن برنامه هاي اين شبکه اختصاص مي دهد.

با آمدن سيستم ديجيتال در شهرستان کوهرنگ، ضمن ارائه شبکه‌هاي تلويزيوني بيشتر ارتقاي کيفيت در صدا و تصوير در شبکه‌هاي تلويزيوني ايجاد شد اما اين بهبود يافتن و خداحافظي با آنالوگ در چلگرد و دشت زري در روزهاي معمولي و بخصوص باراني حال و هواي متفاوتي دارد روزهاي برفي که اصلا خبري از شبکه هاي تلويزيوني نيست و در تعطيلات زمستاني بسر مي برد.
 
قهر باران با ديجيتال مشکل هميشگي تلويزيون‌هاي اين شهرستان است و به محض نزول رحمت الهي صفحه تلويزيون تصوير دیگری را به نمايش مي‌گذارد؛ « سيگنال موجود نمي‌باشد» تنها هنر سيستم ديجيتال با آغاز بارندگي است.
 
 
انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۶۱۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۲۱:۵۷

26 Jan 2020