۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۷۲۳۸
سردار شهید اکبر بابادی اردلی:

صبور و ثابت‌قدم باشید

همه در خط اسلام حرکت کنید و نماز به پادارید و درراه خدا صبور و ثابت‌قدم باشید و راه خونین شهدا را ادامه دهید.
صبور و ثابت‌قدم باشید
 به گزارش «جهانبین نیوز»، شهید اکبر بابادی اردلی نهم مهر 1342، در شهرستان اردل به دنیا آمد. پدرش خیبر کشاورز بود و مادرش گلی جان نام داشت.  تا پایان دوره متوسطه در رشته اقتصاد درس خواند و دیپلم گرفت. سال 1362 ازدواج کرد. به‌عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. معاون یگان دریایی و مسئول موتوری تیپ 44 قمر بنی‌هاشم (ع) بود. نوزدهم دی 1365، در جزیره بوبیان خرمشهر براثر اصابت ترکش به سر، شهید شد. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد. سردار شهید اکبر بابادی اردلی در وصیت‌نامه‌اش می‌گوید:

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهید اکبر بابادی اردلی

ستایش مخصوص خدایی که زنده ماندن و مردن ما به دست او می‌باشد و با درود و سلام بیکران بر یگانه منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) و نایب برحقش امام امت این قلب تپنده مسلمین و محرومان جهان و با درود و سلام بیکران بر ارواح مقدس شهدا و با درود و سلام بیکران بر خانواده شهدا وامت حزب‌الله.

پدرم! امیدوارم با مشکلات و سختی‌های بسیار که کشیده و مرا بزرگ کرده‌ای، مرا ببخشید. مادر مهربانم هم که مرا در دامن خود پرورش داده و درراه اسلام تربیت‌کرده‌ای حلالیت می‌طلبم و خانواده‌ام ان‌شاءالله مدتی که با وی زندگی مرا می‌بخشد.

از برادران و خواهرانم همگی حلالیت می‌طلبم. ان‌شاءالله همه در خط اسلام حرکت کنید و نماز به پادارید و درراه خدا صبور و ثابت‌قدم باشید و راه خونین شهدا را ادامه دهید. باری اگر خداوند متعال این حقیر را لایق دانسته و شهادت را نصیبم کرده که آرزوی دیرین من بوده و هست.
 

انتهای پیام/1030ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۷:۲۱

19 Apr 2024