۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۵۵۹۲۸
امام جمعه لردگان:

زمینه اشتغال برای جوانان لردگانی فراهم شود

امام جمعه لردگان گفت: مسئولین شهرستانی جهت فراهم آوردن بستر مناسب شغلی برای جوانان تلاش خود را به کار ببندند تا بتوان درصد بیکاری بومی شهرستان لردگان را کمتر کند.
زمینه اشتغال برای جوانان لردگانی فراهم شود
به گزارش خبرنگار « جهانبین نیوز » ، حجت الاسلام رحمانی ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت :  حضرت فاطمه (س) سرور زنان عالم و مظهر مهر و محبت و عاطفه و مهربانی است، همانطور که پیامبر (ص) فرمودند ، فاطمه پاره تن و روشنى ديده و ميوه دل من است ، آنچه او را ناراحت كند مرا ناراحت مى كند و آنچه شادش كند ، مرا شاد مى كند ؛ او نخستين كس از اهل بيت من است كه به من مى‌پيوندد .
 
وی تصریح کرد :  انسان بدون محبت هیچگاه به مقصد دلخواه نمی‌رسد، به تعبیر حضرت علامه جوادی آملی: (حضرت زهرا (س) در اوج بی‌مهری‌های انسان‌های جاهل به دخترانشان،بیشترین محبت را از پدر بزرگوارش احساس می‌کرد و همه آن را در زندگی به دیگران بخشید.) و درسی که ما باید از رسول اکرم (ص) و رفتارش با حضرت زهرا (س) بیاموزیم، محبت بیشتر به دختران و زنان در خانواده است.
 
حجت الاسلام رحمانی افزود : به شما مردم ولایتمدار توصیه  میشود به برگزاری مجالس عزا و تبیین شرایط زمانی و عوامل و علل غصب حاکمیت و ولایت امیرالمومنین امام علی ( علیه السلام ) به خصوص سنت خائنانه سقیفه، در مجالس عمومی و به خصوص روضه‌های خانگی پرداخته شود ، چراکه ما باید با روشنگری جامعه و بیان عبرت‌های آن حادثه از تکرار آن در زمان خود جلوگیری نماییم. فرمان امامین انقلاب اسلامی امروز به منزله همان فرامین رسول الله (ص) در غدیر است و برای سعادت ما همان نقش را ایفا می‌کند.
 
خطیب نماز جمعه لردگان در خطبه دوم نماز این هفته با اشاره به موضوع اشتغال جوانان در لردگان گفت : مطالبه نظارت بیشتر مسئولین شهرستانی برای فراهم آوردن بستر مناسب  شغلی تا بتوان درصد بیکاری جوانان بومی شهرستان را کمتر کند.
 
وی ادامه داد : چرا موضوع پروژه اشتغال زایی مسکوت مانده است و هیچ اقدامی در راستای فعال شدن پروژه‌ها و طرح‌های شهرک صنعتی انجام نمی‌شود ، نباید فرصت طلایی که در این دولت برای رونق تولید است را از دست بدهیم. متاسفانه بعضی پروژه‌ها که امید می‌رفت گامی در جهت رفع بیکاری باشد، به مسیر انحرافی رفت.
 
حجت الاسلام رحمانی در پایان گفت : من فکر می‌کنم بیش از حد درگیر کردن مسئولان به امر انتخابات و صرف همه دقت‌ها به آن مصلحت نیست. غفلت از اشتغال و سست شدن در رفع بیکاری تورم و گرانی مسائلی نیست که فراموش کنیم.
 
انتهای پیام / 630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۵:۳۰:۴۸

8 Dec 2023