۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۵۵۷۹۲
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان:

بسیج الگوی نیروهای مقاومت برای مقابل استکبار

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان گفت: امروز تفکر و فرهنگ بسیج تبدیل به یک الگو شده و این الگوبرداری از بسیج ما را می‌توانیم به‌وضوح در کشورهای مقاومت ببینیم.
بسیج الگوی نیروهای مقاومت برای مقابل استکبار
علیرضا عربی در گفتگو با خبرنگار «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: بسیج در واقع شاهکار امام خمینی رحمه‌الله بود که به‌واسطه تکیه امام و انقلاب به مردم شکل گرفت و رفته‌رفته به بازوان قدرتمند نظام تبدیل شد.

عربی عنوان کرد: مردم تحت عنوان بسیج از همان ابتدا پای‌کار انقلابشان ایستادند و به‌عناوین‌مختلف به یاری نظام و امام خود آمدند از زمان جنگ گرفته تا کارهای فرهنگی و عمرانی و کمک‌های مختلف بسیجیان همواره مشغول خدمت‌رسانی به مردم و مستضعفین بودند و نظام و انقلاب با کمک بسیجیان توانستند بر مشکلات و بر خصومت‌ها و دشمنی‌ها پیروز شوند و امروز ما در حال تبدیل‌شدن به یک ابر قدرت منطقه‌ای و جهانی هستیم.

وی در ادامه عنوان کرد: امام خامنه‌ای فرمودند در حال نزدیک شدن به قله‌ایم و خستگی و ناامیدی ممنوع است و این امر را به‌وضوح می‌توانیم ببینیم. امروز می‌بینیم که تفکر و فرهنگ بسیج تبدیل به یک الگو شده و این الگوبرداری از بسیج ما را می‌توانیم به‌وضوح در کشورهای مقاومت ببینیم. نیروهای مقاومت در یمن، عراق لبنان و حتی همین فلسطین با الگوبرداری از بسیج توانسته‌اند در مقابل مجهزترین و مدعی‌ترین ارتش‌های جهان ایستادگی کنند.

وی در پایان گفت: یکی از ویژگی‌های بسیج و بسیجی ولایتمداری است و بسیجی ولایتمدار و انقلابی امروز باید به‌فرمان رهبرش جهاد تبیین را در دستور کار خود قرار دهد. دشمن از طریق حمله نظامی نخواهد توانست کاری از پیش ببرد و تلاش می‌کند از طریق پمپاژ رسانه‌ای موفقیت‌ها و دستاوردها را کوچک و مشکلات و کاستی‌ها را بزرگ جلوه دهد و راه مقابله با این فتنه و این جنگ ترکیبی جهاد تبیین است.

انتهای پیام/۵۹۰پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۳۵:۰۰

26 Nov 2023