۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۵۵۷۴۳
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان اردل:

جامعه امروز نیازمند رعایت تقوا در فضای مجازی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان اردل گفت: جامعه امروز بیش از هر زمانی نیازمند رعایت تقوا در فضای مجازی است.
جامعه امروز نیازمند رعایت تقوا در فضای مجازی است

حجت السلام علیپور در گفتگو با «جهانبین نیوز»، با اشاره به ضرورت ترویج تقوای الهی به خصوص در فضای مجازی، بیان کرد: فضای مجازی نیز مانند فضای حقیقی است و باید در آن تقوا رعایت شود یکی از مسائلی‌که ما به آن تاکید داریم این است که بسیاری از معضلات اجتماعی امروز ریشه در بی تقوایی دارد.

علیپور با بیان اینکه جامعه امروز بیش از هر زمانی نیازمند رعایت تقوا در فضای مجازی است گفت: باید هدف خود را از استفاده از فضای مجازی تعریف کرده و در راستای همان هدف از آن استفاده کنیم و آسیب‌های این محیط را دقیق بشناسیم و از طرفی با ترمیم روابط خانوادگی و محبت به جوان و نوجوان نگذاریم درگیر روابط آسیب‌پذیر در این فضا شود.

وی با اشاره به ضرورت ترویج حجاب در جامعه، با بیان اینکه حجاب در فضای مجازی، سطر چشم از پلیدی‌ها نیز محسوب می‌شود و فقط نگاه به ظاهر فرد نیست، افزود: در فضای رسانه و مجازی نیز باید انسان تقوای الهی پیشه کند تا از بسیاری از گناهان خواسته و ناخواسته جلوگیری شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان اردل نقطه خلع جامعه امروز را تقوا رسانه‌ای دانست و با بیان اینکه دشمنان به دنبال بی‌حیا و بی‌عفت کردن جوان و نوجوانان ایران اسلانی هستند گفت: یکی از زیرساخت‌های اساسی مورد نیاز در جامعه امروز تقوای رسانه‌ای، حیامندانه، عفاف و حجاب است.

انتهای پیام/۵۷۰ ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۰۸:۴۸:۲۳

23 Nov 2023