۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۵۵۷۲۱
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل خبر داد:

اجرای 110 برنامه با شعار بسيج اميد ملت ايران در اردل

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل از برگزاری 110 عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و خدمتی با شعار بسيج اميد ملت ايران همزمان با هفته بسيج مستضعفان در اين شهرستان خبر داد.
اجرای 110 برنامه با شعار بسيج اميد ملت ايران در اردل
سید عقیل موسوی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز، اظهار کرد: برنامه‌های هفته بسیج امسال با شعار بسیج، امید ملت ایران و با سه رویکرد جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت اجرا خواهد شد.

موسوی افزود: امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، برنامه‌های محوری هفته بسیج در شهرستان اردل در عرصه‌های ایثار و شهادت، جهادی، فرهنگی، رسانه‌ای، بصیرتی و تبیینی توسط فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج تدارک‌دیده‌شده که هدف اصلی اجرای این برنامه‌ها معرفی بسیج به مردم و القای حس امیدآفرینی و نشاط در جامعه است.

وی با تشریح برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در هفته بسیج گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و غبارروبی گلزار مطهر شهیدان، افتتاح ۶ پروژه محرومیت زدایی، برگزاری میقات صالحین بسیجیان، تجمع بزرگ دختران حاج قاسم، برگزاری مسابقه عکس و موشن گرافی در فضای مجازی، برگزاری مسابقات ورزشی، اردوی راهیان پیشرفت، برگزاری یادواره شهدا و یادواره خانگی، همایش ارکان صالحین پایگاه‌ها و تجلیل از فرماندهان پایگاه‌ها و همایش ۵ آذر از مهمترین برنامه‌های شهرستان اردل در هفته بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل با بیان اینکه اجرای برنامه‌های محوری هفته بسیج با شعار بسیج، امید ملت ایران انجام می‌شود ضمن تأکید بر حفظ و تداوم روحیه بسیجی در خدمت‌رسانی به مردم گفت: اقدامات مجموعه بسیج نباید محدود به زمان و مکان خاصی باشد و این خدمات با قوت و قدرت در تمام ایام سال ادامه خواهد داشت.

وی ضمن تشکر از اصحاب رسانه که همیشه و در همه حال در صحنه حاضر هستند، تاکید کرد: در برنامه‌های متعددی که اجرا می‌شود اگر بحث رسانه‌ای کمرنگ باشد، خبر رویداد در خود شهرستان، محله و مکان وقوع باقی می‌ماند اما شما خبرنگاران صحنه‌ها را ماندگار می‌کنید و در اهمیت کار شما همین کافی است که امروز در غزه کارهای رسانه‌ای حداقلی انجام می‌شود اما به خودی خود نتیجه بسیار آن در سطح جهانی مؤثر است.


انتهای خبر/۵۷۰ ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۲۳:۱۷:۱۸

20 Nov 2023