۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
کد مطلب : ۵۵۴۰۷
خطیب نماز جمعه لردگان ؛

اگر حمایت حامیان اسرائیل نباشد ، فلسطین پیروز میدان است

خطیب نماز جمعه لردگان گفت : یکی از حوادث مهم عالم ، نسل کشی و جنایت های رژیم تروریستی اسرائیل در حق مردم مظلوم ‌و مقاوم فلسطین به حمایت اشرار عالم و سران پلید و جنایتکار حکومت های انگلیس ، آمریکا ، فرانسه و آلمان است.
اگر حمایت حامیان اسرائیل نباشد ، فلسطین پیروز میدان است
به گزارش خبرنگار « جهانبین نیوز » ، حجت الاسلام یدالله رحمانی امام جمعه  شهرستان لردگان با اشاره به موضوع حملات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل گفت : یکی از حوادث مهم عالم ، نسل کشی و جنایت های رژیم تروریستی اسرائیل در حق مردم مظلوم ‌و مقاوم فلسطین به حمایت اشرار عالم و سران پلید و جنایتکار حکومت های انگلیس ، آمریکا ، فرانسه و آلمان است.
 
وی تصریح کرد : چهار دولت تروریستی انگلیس ، آمریکا ، فرانسه و آلمان  که سابقه تاریخی آنان سراسر تجاوز و کشتار انسان هاست و از جمله جنایات آنان : انگلستان: جنگهای فراوان و به استعمار کشیدن کشور ها در قاره آسیا ، آمریکا: تجاوز به قاره آمریکا و اشغال آنجا و کشتن میلیون ها انسان در قاره های آمریکا و آسیا ، فرانسه: تجاوز به قاره آفریقا و کشتن میلیون ها انسان بی گناه و حکومت استعماری بر کشور های آن قاره ، آلمان نازی و هیتلر: بی آبرو ترین کشور در قتل و غارت تجاوز به کشورها و جنگهای جهانی اول و دوم و حمله به افغانستان و عراق و تشکیل رژیم جعلی و کودک کُش اسرائیل است.
 
وی افزود : اگر اینها از اسرائیل حمایت نمیکردند اسرائیل در همان هفته اول به دست مبارزان و مجاهدین فلسطین نابود شده بود و امروز اثری از آن نبود.
 
حجت الاسلام رحمانی اظهار داشت : یک راه برای مردم فلسطین وجود دارد و آن مبارزه با غاصبان سرزمین خود و مقاومت تا پیروزی بر آنان است و هر موقع قدرت بیشتری پیدا میکنند، چون حرکت اخیر باید به نحوِ شدید تری بر دشمن حمله کنند. این حدود بیست هزار شهید و مجروح اگر آن اتفاق نمی‌اُفتاد، در ماه های آینده به مرور شهید و مجروح میشدند. ولی این عملیات مقاومت، اساس و بنیان‌ رژیم متزلزل اسرائیل را به هم ریخت و هزینه و خسارت غیر قابل جبران برای او ایجاد کرد.
 
خطیب نماز جمعه لردگان ادامه داد : در مقابل کسانیکه‌ مدعی‌اند مقاومت غزه به اسرائیل حمله کرد، باید گفت بله حق هر ملتی است که متجاوز به خاک خود و غاصب سرزمین خود را بیرون کند. همه مردم عالم به این حقیقت واقف‌اند و حتی در کشور هایی که دولت های شرور بر آن حاکم است( مثل آمریکا،  انگلیس ، فرانسه و آلمان)  مردم بر علیه اسرائیل و به حمایت از فلسطین هر روز راهپیمایی دارند و ما هم وظیفه حمایت داریم.
 
رحمانی در رابطه با تغییر مدیرکل ورزش و جونان استان اظهار کرد : تشکر از مسئولان محترم در تعویض و بر کناری مدیر کل ورزش و جوانان استان ، در پی مطالبات مردمی. انشالله امیدواریم و انتطار داریم فرماندار محترم با دعوت مدیر کل جدید و تشکیل جلسه در شهرستان، نسبت به مطالبات جمعیت افتخار آفرین ورزشکار و جوانان با کفایت شهرستان لردگان اقدام کند.
 
وی ادامه داد : سه مطالبه مهم در امر ورزش و جوانان در شهرستان داریم که بی هیچ ملاحظه‌ای تا حصول نتیجه پیگیری می کنیم: شروع به احداث ورزشگاه پانزده‌هزار نفری شهرستان لردگان ، آماده سازی و بهره برداری از خانه جوان شهرستان ، ساماندهی ورزشگاه ها و سالن های ورزشی و واگذاری آنها به تیم های ورزشی و حمایت عملی از آنان.
 
امام جمعه لردگان با اشاره به سالروز 13 آبان گفت : روز دوشنبه سالروز شهادت شهید محمدحسین فهمیده بسیجی سیزده ساله و روز نوجوان و بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است ، هفته بسیج دانش آموزی هم هست و گرامی میداریم یاد و نام همه شهدا دانش آموز و بسیجیان قهرمان دانش آموزی.
 
وی افزود : مظلومیت شهدای لردگان این است که کوچک تر از شهید فهمیده یعنی شهید ظفر خالدی یازده ساله را داریم با آن حماسه آفرینی ، ولی اثری در تقویم دفاع مقدس به ویژه در برنامه های آموزش و پرورش وجود ندارد، اگر چه اقدام بنیاد شهید استان در شهرستان در ساخت فیلم سینمایی در خور تحسین است.
 
رحمانی با اشاره به مشکلات مدارس لردگان اظهار کرد : در خصوص مسائل دانش آموزی ، وضعیت مدارس شهرستان و نیاز به نوسازی و حمایت ، گلایه جدی از اداره کل آموزش و پرورش استان داریم ، انتظار نداریم در این دولت شاهد بی توجهی باشیم و اگر چه من مدیر کل را فردی متدین، انقلابی و مدیر خوب جهادی می دانم ولی‌ کوتاهی ها و قصور ها را نمی توانیم‌ نادیده بگیریم.
 
وی ادامه داد  : برای ما سوال است که چرا مسئول نوسازی وزارت آموزش و پرورش به استان می آید ولی از لردگان بازدید ندارد ، آیا لردگان مشکل دارد یا شهر  گوجان‌ ، واقعا کِی میخواهید به این تبعیض ها و بی عدالتی ها پایان دهید‌ ، ما در نوسازی مدارس و اقدام در جبران کمبود های فضای آموزشی فقط وعده و شعار دیده‌ایم. منتطر اقدام عملی اداره کل آموزش و پرورش هستیم.
 
انتهای پیام / 630ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۱۵:۴۹:۵۱

27 Oct 2023