۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
کد مطلب : ۵۵۲۹۵
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری خبرداد:

توزیع بیش از ۳۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش آموزان نیازمند

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان هفته بیش از ۳۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر به ارزش دو میلیارد و صد میلیون تومان تحویل دانش آموزان نیازمند استان خواهد شد.
توزیع بیش از ۳۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش آموزان نیازمند
به گزارش «جهانبین نیوز»، سردار علی‌محمد اکبری امروز سه شنبه در حاشیه برگزاری مرحله ۳۳ رزمایش کمک مؤمنانه در استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در بحث کمک مؤمنانه با ابلاغ و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) طی سه سال گذشته اقدامات بسیار ارزشمندی در استان صورت گرفته است.

وی بابیان اینکه به همت نهادهای حمایتی در سطح کشوری و خیرین استان تاکنون کمک‌های خوبی صورت گرفته است گفت: در استان چهارمحال و بختیاری تاکنون بیش از ۱,۳۱۰ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم، خیرین و نهادهای حمایتی جمع‌آوری و به دست نیازمندان رسیده است.

سردار اکبری از مرحله ۳۳ کمک‌های مؤمنانه در قالب لوازم‌التحریر به دانش آموزان نیازمند استان خبر داد بیان داشت: سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) و بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری تا به امروز هم در بحث کمک‌های معیشتی هم در بحث کمک به نیازمندان و دانش آموزان تلاش‌های بسزایی را داشته است.

وی ادامه داد: امروز سی و سومین مرحله از کمک‌های مؤمنانه در سطح شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود که تا پایان هفته بیش از ۳۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر به ارزش دو میلیارد و صد میلیون تومان تحویل دانش آموزان نیازمند استان خواهد شد.

سرهنگ هوشنگ فولادی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری نیز در حاشیه این مراسم ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) افزود: با توجه به اینکه در سال‌های گذشته در بین نهادهای خیریه و سپاه موازی کاری‌هایی می‌شد در جلسه‌ای که دیروز گرفتیم به شهرستان‌ها ابلاغ‌شده است که درجاهایی که سایر مؤسسات خیریه ازجمله کمیته امداد و ستاد فرمان اجرایی توزیع اقلام داشته‌اند ما در آنجا کمک مؤمنانه توزیع نکنیمر تا عدالت در بین نیازمندان به صورت عادلانه برقرار گردد.
 
انتهای پیام/۱۰۳۰ ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۵:۴۰:۳۴

2 Oct 2023