کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری خبرداد:

توزیع بیش از ۳۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش آموزان نیازمند

10 مهر 1402 ساعت 14:21

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان هفته بیش از ۳۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر به ارزش دو میلیارد و صد میلیون تومان تحویل دانش آموزان نیازمند استان خواهد شد.


به گزارش «جهانبین نیوز»، سردار علی‌محمد اکبری امروز سه شنبه در حاشیه برگزاری مرحله ۳۳ رزمایش کمک مؤمنانه در استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در بحث کمک مؤمنانه با ابلاغ و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) طی سه سال گذشته اقدامات بسیار ارزشمندی در استان صورت گرفته است.

وی بابیان اینکه به همت نهادهای حمایتی در سطح کشوری و خیرین استان تاکنون کمک‌های خوبی صورت گرفته است گفت: در استان چهارمحال و بختیاری تاکنون بیش از ۱,۳۱۰ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم، خیرین و نهادهای حمایتی جمع‌آوری و به دست نیازمندان رسیده است.

سردار اکبری از مرحله ۳۳ کمک‌های مؤمنانه در قالب لوازم‌التحریر به دانش آموزان نیازمند استان خبر داد بیان داشت: سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) و بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری تا به امروز هم در بحث کمک‌های معیشتی هم در بحث کمک به نیازمندان و دانش آموزان تلاش‌های بسزایی را داشته است.

وی ادامه داد: امروز سی و سومین مرحله از کمک‌های مؤمنانه در سطح شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود که تا پایان هفته بیش از ۳۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر به ارزش دو میلیارد و صد میلیون تومان تحویل دانش آموزان نیازمند استان خواهد شد.

سرهنگ هوشنگ فولادی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری نیز در حاشیه این مراسم ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) افزود: با توجه به اینکه در سال‌های گذشته در بین نهادهای خیریه و سپاه موازی کاری‌هایی می‌شد در جلسه‌ای که دیروز گرفتیم به شهرستان‌ها ابلاغ‌شده است که درجاهایی که سایر مؤسسات خیریه ازجمله کمیته امداد و ستاد فرمان اجرایی توزیع اقلام داشته‌اند ما در آنجا کمک مؤمنانه توزیع نکنیمر تا عدالت در بین نیازمندان به صورت عادلانه برقرار گردد.
 
انتهای پیام/۱۰۳۰ ج


کد مطلب: 55295

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55295/توزیع-بیش-۳۰۰۰-بسته-لوازم-التحریر-بین-دانش-آموزان-نیازمند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir