۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
کد مطلب : ۵۵۲۰۱
امام جمعه لردگان:

جنگ تحمیلی فرصتی برای تمرین خود‌باوری بود

امام جمعه لردگان گفت: ما آغازگر جنگ نبودیم، جنگ را بر ما تحمیل کردند، ولی ما دفاع مقدس داشتیم. از آن جهت که از بلای جنگ به عنوان یک فرصت ارزشمند خودشناسی، خودباوری و شکست ناپذیری تبدیل کردیم.
جنگ تحمیلی فرصتی برای تمرین خود‌باوری بود
به گزارش خبرنگار « جهانبین نیوز » ، حجت الاسلام والمسلمین رحمانی در خطبه های نماز جمعه لردگان گفت : با توجه به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و تبیین ارزشمند رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی از دست آوردهای آن دوران طلایی که از جمله آن  (ملت ایران فرهنگ مقاومت را در خود نهادینه کرده است) بحث از مقاومت و استقامت است که لازمه بسترسازی ظهور است، پرداخته میشود و اگر کسانی که از هدایت الهی بهره‌مندند اما پس از اندک زمانی با غفلت از حق و روی آوردن به اهوا و امیال خویش از جاده هدایت به بیراهه ضلالت افتادند.
 
خطیب نماز جمعه لردگان با اشاره به حمایت رئیس جمهور از قرآن کریم گفت : تشکر از حضور مقتدرانه و اظهار مواضع انقلابی ملت ایران و دفاع از قرآن مجید توسط رئیس جمهور محترم. از صمیم قلب تشکر و از خدای متعال توفیق روز افزون برایشان داریم.
 
رحمانی ضمن اشاره به سالروز اغاز جنگ تحمیلی گفت : امروز ۳۱ شهریور ماه مصادف با آغاز جنگ تحمیلی در سال ۱۳۵۹ هجری شمسی توسط صدام با حمایت استکبار جهانی و آغاز هفته دفاع مقدس است، ما آغازگر جنگ نبودیم، جنگ را بر ما تحمیل کردند، ولی ما دفاع مقدس داشتیم. از آن جهت که از بلای جنگ به عنوان یک فرصت ارزشمند خودشناسی، خودباوری و شکست ناپذیری تبدیل کردیم. درس مقاومت آموخته‌ایم و عدم تجاوز دشمن به ایران اسلامی درس عبرت او شد.
 
حجت الاسلام رحمانی افزود : روز یکشنبه ۸ ربیع الاول ۲۶۰ هجری قمری شهادت امام حسن عسکری( علیه السلام) عرض تسلیت به محضر مقدس حضرت بقیه الله الاعظم و شما دلدادگان به خاندان عصمت و ولایت و آغاز امامت حضرت ولی عصر ( عجل الله تعالی فرجه الشریف) عرض تبریک به محضر شما و همه منتظران واقعی آن امام همام.
 
امام جمعه لردگان با اشاره سالروز ازدواچج رسول اکرم (ص) گفت : سه‌شنبه ۱۰ ربیع الاول سالروز ازدواج رسول اکرم (ص) با حضرت خدیجه کبری (س) . توصیه به تسهیل امر ازدواج جوانان، مسئولین و بانک‌ها به تعهدات خود عمل کنند. بزرگان رسوم غلط و پرهزینه را برچینید. مسئولان به فکر مسکن جوان‌ها باشند و از مرحله وعده و شعار عبور کنند و کار عملی انجام دهند. دو سال از عمر دولت گذشته و در شهرستان ما هیچ کاری برای مسکن انجام نشده.
 
رحمانی در جای دیگری اظهار داشت : پنجشنبه ۱۲ ربیع الاول ۵۳ سال قبل از هجرت به روایت اهل تسنن ولایت پیامبر اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت است ، وحدت به معنای عدم مشاجره و اختلاف عملی و نداشتن مباحث و مناظرات اختلاف انگیز در بین عموم مسلمین است و اصرار بر اشتراکات و.... است
 
حجت الاسلام رحمانی در پایان با اشاره به  جنگ آذربایجان و ارمنستان گفت:  توطئه جدید استکبار جهانی با شیطنت اسرائیل و نوکری ترکیه و عملگی آذربایجان است و آن بستن راه ارتباطی تجاری ایران با اروپا است و استقرار اسرائیل در مرز ایران. غافل از اینکه ایران روزی در مقابل همه جهان استکبار ایستاد و نوکر آنها صدام را بالای دار فرستاد. مورچه‌ای عقب مانده چون الهام علی اف که با پفی نابود می‌شود. حقیقتاً خدای متعال را باید شکر کرد که دشمنان ما را از بین احمق‌ترین ها انتخاب می‌کند.
 
انتهای پیام / 630 ل
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۳۱ شهريور ۱۴۰۲

ساعت:

۱۵:۳۷:۴۹

22 Sep 2023