۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۵۴۹۸۹
امام جمعه شهر اردل:

مديران گره‌های چندين ساله شهرستان اردل را رفع کنند

امام جمعه شهر اردل گفت: توقع داريم مديران شهرستان گره‌های چندين ساله را در اين دو سال باقيمانده از دولت سيزدهم رفع يا در مسير حل قرار دهند که در رأس همه مسائل و به تعبيری ام‌المسائل ما جاده‌ها هستند.
مديران گره‌های چندين ساله شهرستان اردل را رفع کنند
حجت الاسلام مجتبي محمدي در گفت و گو با خبرنگار «جهانبین نیوز»،  ضمن تبريک هفته دولت به همه دولتمردان بويژه مديران و کارمندان شهرستان اردل فرصت حضور دولتي جهادي را فرصت کم‌نظير برشمرد و گفت:در عرصه نرم افزاري علي رغم تلاش چند دهه ساله دشمن بويژه دو سال اخير شاهد رشد و وجود نيروهاي جوان و نوجوان با انگيزه و صاحب تحليل هستيم.

محمدي افزود:در عرصه سخت افزاري و زيرساختي نيز دولت آيت الله رئيسي دچار حاشيه‌ها نشده و گره‌هاي چندين ساله در حال گره‌گشايي است.

وي با بيان اينکه شهرستان اردل براي توسعه و پيشرفت نياز به نگاه ويژه دولت دارد اظهار کرد: توقع داريم مديران شهرستان گره‌هاي چندين ساله را در اين دو سال باقيمانده از دولت سيزدهم مرتفع يا در مسير حل قرار دهند و در رأس همه مسائل و به تعبيري ام‌ المسائل ما جاده‌ها هستند.

امام جمعه شهر اردل اين هفته يادآور فداکاري ها و زحمات فرزندان انقلاب اسلامي و تربيت شده مکتب امام خميني (ره) و زنده کردن روزهاي خدمت رساني و خدمتگزاري به مردم يعني شهيدان رجايي و باهنر است.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۲۵:۲۲

3 Sep 2023