۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
کد مطلب : ۵۴۹۰۳
امام جمعه شهر اردل:

برای رسيدن به تمدن اسلامي نياز به احياي مساجد داريم

امام جمعه شهر اردل گفت: مساجد حال و روز خوبي ندارد لذا براي تحقق آرمان‌هاي گام دوم انقلاب و رسيدن به تمدن اسلامي نياز به احياي مساجد داريم.
برای رسيدن به تمدن اسلامي نياز به احياي مساجد داريم
به گزارش «جهانبین نیوز»، حجت الاسلام مجتبي محمدي، امروز دوشنبه در همايش روز جهاني که در مسجد حضرت اباالفضل(ع) شهر اردل  برگزار شد به بيان اهميت  و جايگاه مساجد در جامعه پرداخت و گفت: مساجد از ظرفيت بالايي براي تعالي مومنين و جامعه دارند.

محمدي به حضور جوانان و نوجوانان در مساجد اشاره کرد و گفت: مسئولين و متوليان   فرهنگي بايد با برنامه ريزي هاي لازم زمينه هاي جذب حداکثري نوجوانان و جوانان به مساجد را فراهم کنند.

وي با بيان اينکه مساجد حال و روز خوبي ندارد، اظهار داشت: براي تحقق آرمان هاي گام دوم انقلاب  و رسيدن به تمدن اسلامي نياز به احياي مسجد داريم و اين مسير جز از درون مسجد طي نخواهد شد.

محمدي بيان کرد: مساجد خاستگاه تربيتي و اجتماعي جامعه هستند و مهمترين رکن تربيتي مسجد توجه و بهره مندي از کتاب قرآن کريم است. 

امام جمعه شهر اردل روز جهاني مساجد را خدمت مردم مومن، ائمه جمعه و جماعات و هيأت امناي مساجد اشهرستان اردل تبريک و تهنيت عرض نموده، رشد جايگاه و کارکردهاي بيش از پيش مساجد در پيشبرد اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را از درگاه خداوند متعال مسئلت مي‌نمايم.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۹:۵۲:۵۹

21 Aug 2023