۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
کد مطلب : ۵۴۸۷۶
امام جمعه موقت شهر اردل:

تقوای فضای مجازی از مهمترين نيازهای ضروری جامعه است

امام جمعه موقت شهر اردل گفت: امروز دشمن به وسيله شبهات و رسانه‌‌هاي مجازي به دنبال ايجاد آسيب‌هاي اجتماعي، بي بندو باري، سقوط خانواده‌ها و عقب ماندگي در بحث سبک زندگي است که مهمترين سلاح براي مقابل با دشمن در اين فضا تقوا است.
تقوای فضای مجازی از مهمترين نيازهای ضروری جامعه است
به گزارش «جهانبین نیوز»، حجت الاسلام سيد ياسين حسيني در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي با اشاره به ضرورت ترويج تقواي الهي به خصوص در فضاي مجازي، بيان کرد: فضاي مجازي نيز مانند فضاي حقيقي است و بايد در آن تقوا رعايت شود يکي از مسائلي‌که ما به آن تاکيد داريم اين است که بسياري از معضلات اجتماعي امروز ريشه در بي تقوايي دارد.

حسيني اظهار کرد: با توجه به حجم حضور افراد در فضاي مجازي، امروزه وضعيتي به وجود آمده که بسياري از افراد نسبت به تحولات و اخبار و رويدادها مي خواهند سريع ترين واکنش را نشان دهند به گونه اي که براي عده اي اين که اولين توليد کننده يا به خصوص انتشار دهنده خبر و مطلبي داشتند، در اولويت است و لذا گاه به خاطر تعجيل در اين امر و نيز بي دقتي و عدم رعايت تقوا، شاهد انتشار اخبار نادرست ، شايعه و کذب هستيم که خودش پيامدهاي شوم ديگري به همراه دارد.

وي با بيان اينکه تقواي فضاي مجازي از مهمترين نيازهاي ضروري جامعه است بيان کرد:امروز دشمن به وسيله شبهات و رسانه‌‌هاي مجازي به دنبال ايجاد آسيبهاي اجتماعي، بي بندو باري، سقوط خانواده‌ها و عقب ماندگي در بحث سبک زندگي است که مهمترين سلاح براي مقابل با دشمن در اين فضا تقوا است.

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن محکوم کردن اقدام ددمنشانه و هتک حرمت دوباره بارگاه مطهر حضرت احمد بن موسي (ع) گفت: بار ديگر دستان پليد دشمنان اين سرزمين مقدس و ايادي منحرف از اسلام ناب محمدي، به خون زائران مظلوم آغشته گشته و چهره پليد خود را نمايان ساخت هرچند با اين شهادت‌ها درخت تنومند انقلاب اسلامي پربارتر مي‌شود.

حسيني افزود: احساسات مردم ايران نسبت به جنايات اغتشاشگران و ايجاد حملات تروريستي در شاهچراغ، ايذه و اصفهان جريحه دار شده است، اما نفس‌هاي آخر دشمنان در حال تپيدن است و انقلاب اسلامي مسير پر افتخارش ادامه دارد و در مواجهه با استکبار جهاني و آمريکا بر سر اعتقاداتمان کوتاهي نخواهيم کرد.

وي با اشاره به 26 مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان به ميهن اسلامي اظهار کرد: آزادگان، گوهرهاي بازيافته از ذخيره ايمان در جمهوري اسلامي هستند.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۶:۰۸:۵۵

18 Aug 2023