۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۵۴۸۴۵
محمدعلی می‌تواند بازهم موفق باشد؛  

عموزاد: برای تکرار طلای جهان باید بیش‌تر بجنگم/ هرگز به برادرم نباخته‌ام!

قهرمان کشتی آزاد جهان گفت: من تابه‌حال به محمدعلی نباخته‌ام؛ اگرچه رسمی تا الآن مسابقه‌ای نداشتیم و هر چه بوده، تمرین در خانه بوده است.
عموزاد: برای تکرار طلای جهان باید بیش‌تر بجنگم/ هرگز به برادرم نباخته‌ام!
به گزارش جهانبین نیوز؛رحمان عموزاد خلیلی، قهرمان وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد جهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا پیرامون آخرین وضعیت اردویی تیم ملی اظهار داشت: فشار تمرین در اردویی که داشتیم، بسیار بالابود و امیدوارم تا روز مسابقات خودم و تمام بچه‌ها به اوج آمادگی برسیم تا مدال‌آوری و پرچم‌داری کرده و دل مردم را شاد کنیم. پارسال توانستم طلای جهان را بگیرم و امسال هم همه رقبایم قهرمان جهان هستند. باید بهتر و بهتر بجنگم تا دوباره طلا را به دست بیاورم.

وی درباره رقابت با برادرش و این‌که او به‌تازگی قهرمان تورنمنت روسیه هم شده، بیان داشت: من و محمدعلی از خردسالان ، نونهالان و بقیه رده‌های سنی تا الآن که اینجا هستیم، هم‌وزن و هم‌دوره بودیم و رقابت زیادی باهم داشتیم. محمدعلی در نوجوانان و جوانان همیشه نفر دوم یا سوم بود و چند وقت پیش هم که در جام روسیه بزرگ‌سالان مدال طلا گرفت. او قطعاً در مسابقات آینده می‌تواند مدال‌آوری کند و در المپیک هم موفق باشد.

عموزاد خلیلی در پاسخ به این سؤال که آیا قهرمان جهان تابه‌حال به برادرش باخته یا نه، عنوان داشت: من تابه‌حال به محمدعلی نباخته‌ام؛ اگرچه رسمی تا الآن مسابقه‌ای نداشتیم و هر چه بوده، در خانه بوده و زیاد گرفته‌ایم. زیاد زدوخورد و بردوباخت داشتیم اما از انتخابی نوجوانان که مساوی کردیم، کشتی نگرفتیم. دو برادر هستیم که همدیگر را کمک می‌کنیم و هر دو تا، یکی هستیم.

قهرمان جهان راجع به زندگی متأهلی و اثر آن بر زندگی حرفه‌ای گفت: شرایطی وجود داشت که زندگی متأهلی را پذیرا شدم؛ البته زندگی شخصی‌ام را از زندگی حرفه‌ای و ورزشی جدا کرده‌ام. زندگی مثل یک درخت است که شاخه‌های زیادی دارد. از زندگی، سختی‌ها و موفقیت‌های بعدش لذت می‌بریم.
 

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۲۴:۴۷

15 Aug 2023