۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۵۴۲۷۴
نکونام مجوز نگرفت؛

مربی خارجی روی نیمکت استقلال/ مذاکره با مربی اسپانیایی، توافق با مربی کروات؟!

باشگاه استقلال برای فصل جاری به دنبال جذب یک مربی خارجی است.
مربی خارجی روی نیمکت استقلال/ مذاکره با مربی اسپانیایی، توافق با مربی کروات؟!
به گزارش جهانبین نیوز و به نقل از خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ ماجرای نیمکت مربیگری استقلال بدل به یک کلاف سردرگم شده و مشخص نیست که درنهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد. در حالیکه همه از جواد نکونام به‌عنوان سرمربی فصل آینده استقلال نام می‌بردند و قرار بود مراسم معارفه وی روز گذشته انجام شود، اما خبر رسید که نکونام به دلیل مشکلات فرا متنی مجوز کار در استقلال را نگرفته. این نکته‌ای بود که حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال عصر روز گذشته به‌صراحت آن را مطرح کرد و گفت: قرار بود که نکونام برای کار در استقلال مشکلش را حل کند اما این اتفاق رخ نداده. بنابراین از همین امروز گزینه‌های دیگر را بررسی می‌کنیم.

با این کریمی مدعی شد گزینه هم گزینه داخلی و هم خارجی در تیررس استقلال هست اما اخبار رسیده از راهروهای باشگاه حکایت از آن دارد مسئولین باشگاه دوباره به سمت خارجی چرخیده‌اند.

ابتدا بار دیگر صحبت از مذاکره دوباره با کریستین پانوچی سرمربی ایتالیایی شد، اما مسئولان استقلال آن را رد کرده‌اند و این مربی در لیست آبی‌ها نیست.

طبق پیگیری‌های انجام‌شده، یک گزینه نام‌آشنا و مطرح از کشور اسپانیا مدنظر استقلال قرار دارد و مذاکرات اولیه نیز صورت گرفته. گزینه مدنظر آبی‌ها سانچز فلورس سرمربی شهیر و نامدار اسپانیایی است که سابقه مربیگری در تیم‌های رئال مادرید، ختافه، والنسیا، بنفیکا، اتلتیکو مادرید، الاهلی، العین، ختافه، وات فورد، اسپانیول و شانگهای را دارد. سانچس فلورس گزینه نامدار و مطرحی است و در صورت توافق با استقلال، یک نام بزرگ به ایران خواهد آمد.

اما ظاهراً فقط این مربی اسپانیایی گزینه آبی‌ها نیست. روزنامه معتبر عربی الریاضیه امروز فاش کرد آلن هوروات سرمربی پیشین تیم‌های النصر و الباطن با مدیران باشگاه استقلال به توافق رسیده. این روزنامه همچنین مدعی شد قرار است مراسم معارفه هوروات به‌عنوان سرمربی جدید استقلال هفته آینده برگزار شود.

سایت مصری «قاهره 24» هم در این خبر را تائید کرد و نوشت: باشگاه استقلال ایران به دنبال عقد قرارداد یک‌ساله با سرمربی پیشین النصر است. یک منبع نزدیک به هوروات، این خبر را تأیید کرده و مذاکرات جدی میان طرفین صورت گرفته است. هوروات که پیشنهادهای زیادی از باشگاه‌های عربستانی دارد، تمایل دارد تجربه‌ای جدید به دست بیاورد و می‌خواهد سرمربی استقلال شود.


انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۵۳:۴۷

18 Jun 2023