۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۵۴۲۶۲
پایان موش و گربه بازی با لو دادن نام سرمربی؛

اعلام زودهنگام سرمربی استقلال پیش از معارفه رسمی/ انتخاب قطعی نکونام برای نیمکت آبی

در میان تمامی اخبار ضد و نقیض پیرامون نیمکت مربی استقلال، سرانجام انتخاب نکونام به عنوان سرمربی فصل آتی این باشگاه از سوی یکی از اطرافیان این تیم رسما اعلام شد.
اعلام زودهنگام سرمربی استقلال پیش از معارفه رسمی/ انتخاب قطعی نکونام برای نیمکت آبی
به گزارش جهانبین نیوز و به‌نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حواشی انتخاب سرمربی آتی نیمکت استقلال برای فصل جدید ادامه دارد. بعد از منتفی شدن حضور خوان رومن لوپز اسپانیایی روی نیمکت آبی‌ها، حجت کریمی روز گذشته سرپرست استقلال رسما اعلام کرد که سرمربی فصل آینده استقلال ایرانی است و تا فردا (شنبه) اعلام خواهد شد.

محمد ربیعی و جواد نکونام دو گزینه اصلی آبی‌ها برای فصل آینده بودند که از این میان نکونام با توجه به روزمه و سبقه آبی اش گزینه اصلی محسوب می‌شد. هر چند که اعلام نام ربیعی در میان گزینه‌های نهایی استقلال نیز عجیب و حیرت انگیز بود. مربی که نه سبه آبی داشته و نه تجربه مهمی در مربیگری دارد و تنها 3 فصل اخیر در مس رفسنجان مربیگری کرده، حضورش در میان کاندیدا بسیار عجیب بود. مذاکرات ربیعی البته با استقلال به بن‌بست رسید تا در نهایت نکونام گزینه نهایی باشد.

24 ساعت سرنوشت ساز تا معرفی سرمربی آبی‌ها/ نکونام سرمربی استقلال می شود؟

نکته جالب درباره نکونام اینکه روز گذشته حتی نام دستیاران او در استقلال نیز منتشر شد و برخی از منابع اعلام کردند که او مذاکراتش را با چند بازیکن موردنظرش برای حضور در استقلال نیز  آغاز کرده!
در این میان نکونام با انتشار یک عکس در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی به ماجرا دامن زد.

نکونام در پستی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام، پیراهن بازیکنان بزرگی که در دوران بازی با آن‌ها همبازی شده بود را به تصویر کشید و با جمله بهترین از بهترین‌ها پیامی معنادار را پست منتشر کرد که به‌نوعی اشاره به‌این داشت که او بهترین گزینه برای استقلال است!  پیامی را مخابره کرد.



در همین راستا عصر دیروز خبر رسید که علی امیری یکی از مسئولین باشگاه استقلال که رابطه نزدیکی با نکونام دارد، از شمال به تهران آمده تا در یک جلسه فوری شبانه با حجت کریمی شرکت کند.

در میان تمامی اخبار ضد و نقیض پیرامون نیمکت مربی استقلال، سرانجام انتخاب نکونام به‌عنوان سرمربی فصل آتی این باشگاه از سوی یکی از اطرافیان این تیم رسما اعلام شد.

علی نامداری مشاور حجت کریمی به نمایندگی از سرپرست باشگاه استقلال شب گذشته در گفتگویی با برنامه ۴-۴-۲ رادیو جوان در مورد وضعیت سرمربیگری تیم استقلال در فصل آینده، از انتخاب نهایی نکونام خبر داد. وی در این باره گفت:  با توجه به رای کمیته فنی و درخواست هواداران که مذاکره با آقای نکونام بود که این اتفاق رخ داد و طرفین به توافق نهایی دست پیدا کردند. فردا (شنبه) به‌صورت رسمی با حل شدن برخی از مشکلات، از آقای نکونام به‌عنوان سرمربی جدید تیم استقلال رونمایی رسمی انجام خواهد شد و با تشکیل کادرفنی، تیم فنی ما کار خود را به‌صورت رسمی آغاز خواهد کرد.

قرار بود حجت کریمی شخصا این خبر را اعلام کند اما وی در جلسه ای شبانه با نکونام و امیری حاضر بود و از همین رو نامداری به نمایندگی از او خبر مربیگری نکونام را اعلام کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۲۱:۳۱

17 Jun 2023