۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۵۴۰۰۷
دود اختلاف نظرها و حاشیه ها در چشم ژیمناست ها

ژیمناستیک درگیر بحران ایمیل؛ اعزام بی اعزام/ نو ایمیل، نو سنت!

ملی‌پوشان ژیمناستیک ایران در دو تیم جوانان و بزرگسالان فرصت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا را از دست دادند.
ژیمناستیک درگیر بحران ایمیل؛ اعزام بی اعزام/ نو ایمیل، نو سنت!
به گزارش جهانبین نیوز و به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بحران ایمیل سرانجام گریبان تیم های ملی ژیمناستیک ایران را گرفت تا ژیمناست های ایران فرصت حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا را از دست بدهند.

دهمین دوره مسابقات ژیمناستیک هنری قهرمانی جوانان آسیا در خرداد به میزبانی سنگاپور برگزار خواهد شد.

قرار بود ملی‌پوشان ایران هم در این رویداد مهم شرکت کنند، اما در نهایت ثبت نام برای این مسابقات انجام نشد تا مسابقات جوانان آسیا در غیاب ژیمناست‌های ایران برگزار شود.

برای این اعزام باید از سوی فدراسیون ایران و به وسیله ایمیل، اسامی ورزشکاران تایید می‌شد، اما با توجه به اینکه مسئولان فدراسیون ایمیل را در اختیار ندارند، نتوانستند اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.

در ادامه تیم ژیمناستیک ایران نیز با همین مشکل روبرو شد تا حضورش در مسابقات قهرمانی آسیا کنسل شود. در شرایطی که قرار بود تیم ژیمناستیک ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا راهی سنگاپور شود، اما اعزام این تیم لغو شد.

دلیل لغو اعزام ژیمناست های تیم ملی نیز به همان مشکل عدم ثبت نام به دلیل نداشتن ایمیل باز می گردد و این تیم نیز بواسطه عدم داشتن ایمیل توسط فدراسیون از اعزام باز ماند.

مسابقات ژیمناستیک قهرمانی آسیا قرار بود ۲۱ خرداد برگزار شود که ژیمناست‌های ایرانی به دلیل ثبت نام نشدن این مسابقات را از دست دادند. دیگر هم زمان ثبت نام به پایان رسیده و فرصتی برای اقدام وجود ندارد.

معمولاً تا 3 هفته به آغاز مسابقات باید کار ثبت‌نام انجام شود تا بعد از آن نیز کارهای لازم برای سفر ملی‌پوشان صورت بگیرد. در شرایطی که بودجه اعزام فراهم بود و ژیمناست ها نیز تا روز گذشته (جمعه) در اردو بودند، اما به دلیل عدم در اختیار داشتن ایمیل ثبت‌نام صورت نگرفت و اعزام لغو شد.

با این تفاسیر، به احتمال فراوان تیم ایروبیک نیز فرصت حضور در مسابقات بین‌المللی «فارائوس کاپ» در مصر را نیز به دلیل مشابه از دست می‌دهد.

پیش از این نیز ژیمناست‌ها در شاخه‌های مختلف با همین مشکل روبه‌رو شده بودند که باعث آسیب به این رشته می‌شود. باید دید مشکل فدراسیون ژیمناستیک چه زمانی حل خواهد شد و این کلاف سردرگم به کجا خواهد انجامید.

درگیری وزارت ورزش و فدراسیون ژیمناستیک با رئیس قبلی این فدراسیون و کشمکش های بوجود آمده سبب بلاتکلیفی 2 ساله ژیمناستیک شده و با اتفاقاتی که در انتخابات پرحاشیه اسفند ماه سال گذشته رخ داد، این جنگ علنی تر شده و دود آن به چشم ژیمناست های بیگناهی می رود که بواسط اختلاف نظرها فرصت حضور در مسابقات بین المللی را از دست می دهند. گویی برای متولیان ورزش و ژیمناستیک ایران ورزش و ورزشکار هیچ اهمیتی ندارد و آنها فقط منافع شخصی را در نظر گرفته اند.


انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۵۹:۴۳

27 May 2023