۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
کد مطلب : ۵۳۸۴۴
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری:

جمعیت، شاخصه مهم اقتدار و امنیت هر کشوری است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از شاخصه‌های مهم اقتدار و امنیت، پویایی و رشد هر کشوری، جمعیت است.
جمعیت، شاخصه مهم اقتدار و امنیت هر کشوری است
به گزارش جهانبین نیوز; محسن حسین‌میرزایی ظهر امروز در رویداد جایزه جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: از شاخصه‌های مهم اقتدار و امنیت، پویایی و رشد هر کشوری، جمعیت است.

وی افزود: از همین رو رهبر معظم انقلاب اسلامی به جمعیت و لزوم فرزندآوری تاکید داشتند و باید از همه امکانات برای عملیاتی کردن این دغدغه رهبر استفاده کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این استان بین هشت استان برتر در امر ساماندهی جوانی جمعیت و فرزندآوری قرار گرفته است.

حسین میرزایی عنوان کرد: در راستای جوانی جمعیت و فرزندآوری که یک بحث فرهنگی است همه کمک و همراهی داشتند و این فرایند باید ادامه پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: قانون‌گذاری و اجرای این قوانین در ازدواج آسان و فرزندآوری بسیار مهم است و در کنار مشوق‌های معنوی، مشوق‌های مادی هم بسیار مهم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: هیچ کدام از تحقیقات این را تایید نمی‌کند که بین متمول بودن خانواده و فرزندآوری رابطه مستقیمی وجود داشته باشد.

حسین‌میرزایی بیان کرد: بعضا دیده شده ازدواج نکردن یا فرزند نداشتن افراد هیچ ربطی به وضعیت مالی آنان ندارد و در این میان جایگاه فرهنگ‌سازی بیش از پیش نمود پیدا می‌کند.

وی تاکید کرد: باید با انجام اقدامات لازم به سمت ازدواج آسان و فرهنگ‌سازی درخصوص فرزندآوری پیش برویم.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۵۳:۵۲

14 May 2023