۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
کد مطلب : ۵۳۸۲۸
استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

لزوم افزایش دانش و فرهنگ جوانان در بحث جوانی جمعیت

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: متولیان فرهنگی و علمی در استان باید دانش و فرهنگ جوانان درخصوص جوانی جمعیت را ارتقا دهند و نسبت به آن اهتمام کافی وجود داشته باشد.
لزوم افزایش دانش و فرهنگ جوانان در بحث جوانی جمعیت
به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری ظهر امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: باید اقدامات کافی برای جوانی جمعیت انجام گیرد.

وی افزود: متولیان فرهنگی و علمی در چهارمحال و بختیاری باید دانش و فرهنگ جوانان درخصوص جوانی جمعیت را ارتقا دهند و نسبت به آن اهتمام کافی وجود داشته باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اشتغال در ساماندهی وضعیت جوانان یک ضرورت است و باید به خوبی به آن پرداخته شود.

حیدری عنوان کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال در ایجاد شغل برای جوانان لازم است، همانگونه که انجام این مهم در سال گذشته باعث بهبود وضعیت اشتغال در کشور شد.

وی خاطرنشان کرد: گردشگری، کشاورزی و صنعت سه حوزه مهم در چهارمحال و بختیاری هستند که می‌توانند در توسعه اشتغال جوانان کمک کننده باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت تامین مسکن جوانان، اضافه کرد: در طرح نهضت ملی مسکن، تامین و تحویل زمین در استان طبق ضوابط وزارت راه و شهرسازی باید تسریع شود، همچنین فرایند ساخت و ساز نیز باید سرعت بیشتری بگیرد تا جایی که همه شهرها و روستاهای این استان آباد شود، ساخت و سازها باید قبل از فرارسیدن فصل سرما انجام شود.

حیدری بیان کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزی به جوانان هم به لحاظ کیفی و هم کمی ادامه داشته باشد تا فارغ‌التحصیلان مقاطع مختلف مهارت‌های کافی را آموزش ببینند.

وی تاکید کرد: توسعه‌، تجهیز و خدمات‌دهی مراکز بهداشتی و درمانی باید مدنظر باشد این مهم در ساماندهی جوانی جمعیت بسیار کمک کننده خواهد بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: توسعه زیرساخت‌ها، تجهیزات و برنامه‌های ورزشی در بحث ساماندهی جوانان نقش تاثیرگذار دارد.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۷:۰۳:۲۴

13 May 2023