۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
کد مطلب : ۵۳۷۶۳
فرماندار شهرکرد خبر داد:

طرح نیمه‌تمام برج‌های دوقلو شهرداری شهرکرد نیازمند ۷ هزار میلیارد ریال اعتبار

فرماندار شهرکرد گفت: تکمیل طرح نیمه‌تمام برج‌های دوقلو شهرداری شهرکرد به ۷ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
طرح نیمه‌تمام برج‌های دوقلو شهرداری شهرکرد نیازمند ۷ هزار میلیارد ریال اعتبار
به گزارش جهانبین نیوز؛ بهادر عبدالغنی بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در سفر رییس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت سیزدهم به چهارمحال و بختیاری ۷۷ طرح با ۱۵ هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شد.

وی افزود: همچنین سه هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال از اعتبارات استانی برای ۳۶۶ طرح شهرستان شهرکرد اختصاص داده شد که از این مبلغ ۲ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال تخصیص پیدا کرده است.

عبدالغنی تصریح کرد: برای ساماندهی مشاغل مزاحم در شهرستان شهرکرد و به‌ویژه مرکز چهارمحال پیگیری‌های لازم انجام شده اما در شهرکرد با مشکلات جدی در حوزه صنایع مزاحم مواجه هستیم.

وی همچنین در خصوص کیفیت نان تولیدی در شهرستان شهرکرد گفت: با افزایش نظارت‌ها از سوی جهادکشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و فرمانداری شهرستان شهرکرد نسبت به رفع مشکلات کنونی و ارتقای نام تولیدی اقدام می‌شود.

عبدالغنی در خصوص پروژه‌ها و اعتبارات سفر رئیس‌جمهور و اعتبارات استانی برای شهرستان شهرکرد، عنوان کرد: از محل سفر ۷۷ پروژه با اعتبار یک هزار و ۵۵۱ میلیارد تومان برای این شهرستان مصوب شد که تاکنون ۳۴۰ میلیارد تومان آن تخصیص داده شده است.

وی اضافه کرد: همچنین از محل اعتبارات استانی نیز ۳۶۶ پروژه با اعتبار مصوب ۳۵۳ میلیارد تومان برای شهرکرد پیش‌بینی شده است که از این میزان اعتبار تاکنون ۲۴۸ میلیارد تومان آن تخصیص داده شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان شهرکرد خاطرنشان کرد: از محل ماده ۱۷ نیز ۳۵ پروژه با اعتبار مصوب ۲۹.۳ میلیارد تومان برای این شهرستان تعریف شد که منابع آن به صورت کامل جذب شدند.

عبدالغنی پیرامون پروژه برج‌های دوقلوی شهرکرد نیز گفت: سازه این طرح در ضلع جنوب شرق آن به دیوار حائل متصل نشده است که امکان ریزش آن وجود دارد، همچنین اسکلت فلزی این بنا که هم‌اینک ارزشی حدود ۷۰۰ میلیارد تومان دارد در حال زنگ زدن است لذا باید برای حفظ آن به عنوان بیت‌المال در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام شود.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۲۳:۰۴:۲۹

9 May 2023