۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۵۳۷۰۱
امام جمعه لردگان:

بسیج، در بخش سازندگی و محرومیت زدایی در خور تحسین و تقدیر است

امام جمعه لردگان گفت : هفته بسیج سازندگی را داریم که انصافاً خدمات بسیج در بخش سازندگی و محرومیت زدایی در خور تحسین و تقدیر است، در جایی که امکان حضور دولت و ارائه خدمات نیست، این نهاد با سازماندهی گروه های جهادی خدمات ارزشمندی دارند.
بسیج، در بخش سازندگی و محرومیت زدایی در خور تحسین و تقدیر است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز ؛ حجت الاسلام یدالله رحمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به موضوع مهدویت  گفت : در بحث موضوع مهدویت عصر ظهور، چون ظهور بر مبنای امید استوار است ، امید به آدمی شادابی زندگی و پویا می بخشد، شادابی طعم شادابی دل وابسته است و شادابی دل در امید ریشه دارد ، خوشبختی و عاقبت بخیری انسان و سعادت جاودانه در خوش وقتی زیباییها در حال احوال فعلی انسان است.
 
وی تصریح کرد : مثبت اندیشی و امید به آینده تمام زیبایی زندگی انسان است، آن کس که از امید به آینده بهره ندارد با ناامنی روانی دغدغه‌ها وسوسه‌های فزون خواهانه در اوج قدرت مادی نیز هیچ ندارد، معنای امید این است که انسان آرزوی اعتقادی دارد که امکان دستیابی به آن وجود دارد دین آن کسی را که به خاطر گناه فراوان گرفتاری و ناامنی روانی شده است اینگونه می دهد.
 
خطیب نماز جمعه لردگان در خطبه های دوم این هفته نماز جمعه گفت : مجدداً روز معلم و سالروز شهادت معلم بزرگ انقلاب اسلامی حضرت علامه شهید مطهری (ره) را گرامی میداریم. از برنامه های خوب در سطح شهرستان به این مناسبت تقدیر و تشکر می کنیم. توصیه  ما به مجموعه مقدس آموزش و پرورش تحقق منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله) است  که در بیانات ارزشمند خود تعیین فرموده است.
 
حجت الاسلام رحمانی در خصوص هفته بسیج سازندگی گفت : هفته بسیج سازندگی را داریم که انصافاً خدمات بسیج در بخش سازندگی و محرومیت زدایی در خور تحسین و تقدیر است. در جایی که امکان حضور دولت و ارائه خدمات نیست، این نهاد با سازماندهی گروه های جهادی خدمات ارزشمندی دارند
 
وی افزود : قصد داشتم بعضی  شبهات که افراد مخالف خدمت به مردم و کسانی که مانع حل مشکلات شهر هستند، افراد خودخواه، فرصت طلب و سودجو مطرح میکنند پاسخ دهم.  ولی چون زمان دقیق استقرار آرامستان جدید و جزئیات آن هنوز معلوم نشده و نیاز به یک جلسه دیگر دارد، اشاره ای در هفته آینده اگر توفیق الهی بود عرض می‌کنم و مطالبی به استحضار شما مردم می رسانم.
 
رحمانی با اشاره تغییر دو نفر از مدیران ادارات شهرستان لردگان گفت: جابجایی دو نفر از مدیران بسیارخوب، کاردان و خدمتگزار مردم ، رئیس اداره منابع طبیعی جناب آقای مهندس حسنی و رئیس اداره جهاد کشاورزی جناب آقای مهندس امیری که با ابلاغ اداری بازرسی کل در هفته گذشته اتفاق افتاد، که لازم است به منظور جلوگیری از هجمه افراد بی تقوا به این دو عزیز توضیحاتی ارائه گردد. بر خود وظیفه می دانم از این دو عزیز قدردانی و انشالله در سال آینده با رفع مانع قانونی، در بهترین جایگاه مسئولیتی استفاده خواهد شد.
 
رحمانی در رابطه با ساختمان نخریب شده درمانگاه تخصصی لردگان گفت :  فرماندار محترم و انقلابی در بازدید میدانی از ساختمان درمانگاه تخصصی لردگان واقع در محل بیمارستان، متوجه تخریب کامل داخل ساختمانی شد  که منتظر بودیم در امسال افتتاح شود و مشکل کوچه پزشکان حل شود و مردم از خدمات آن مرکز بهره‌مند شوند. دادستان محترم مطلع و موضوع در مسیر پیگیری و مورد  تعقیب قضایی قرار می گیرد که من از دقت و دلسوزی و اقدام درست فرماندار محترم و دادستان محترم صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.
 
وی تصریح کرد : این پروژه در دولت قبل، استاندار وقت،  برادرزاده خود را بعنوان پیمانکار برای این پروژه انتخاب می کند که ایشان به دلیل عدم ساخت استاندارد بنا و کار بر خلاف اصول و قوانین مهندسی، از طرف مسئول دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی و با اعمال نفوذ از طریق استاندار، از شغل خود برکنار میشود و به تهران منتقل میشود. از طریق تهران پیگیری و از پیمانکار خلع ید میشود. الان مجبور به تخریب کامل ساختمان هستند. داخل ساختمان  کاملا تخریب شده و چند کامیون نخاله  ساختمان بیرون ریخته اند ونما را هم به خاطر پنهان کردن تخلفات خود از مردم تخریب نکردند که آن هم باید تخریب شود.
 
ایشان افزود : ساختمان در مرحله پایانی ظریف کاری بوده و کاشی کاری شده بود تاسیسات انجام شده بود ولی غیر استاندارد، الان برای تخریب و بازسازی مجدد 37 میلیارد تومان قرار داد و پیمانکار جدید بسته اند، با احتساب حداقل همین  میزان اعتبار برای ساختمان توسط پیمانکار قبلی بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان خسارت به مردم و  بیت المال وارد شده است.
 
وی در پایان افزود : من ضمن  تشکر از فرماندار محترم دادستان محترم بازرسی کل استان که ورود خوبی به موضوع پیدا کرده اند  خواستار شناسایی همه مسئولان در دولت قبل از استانداری و دانشگاه علوم پزشکی و مجازات انها و اخذ غرامت بیت‌المال هستیم ، بعید می‌دانم دولت فعلی اعتباری بابت این جنایت در حق بیت المال بدهد دستگاه‌های نظارتی و بازرسی کل دقت بفرمایید مبادا دانشگاه علوم پزشکی مبلغ ۳۰ میلیارد تومانی که نماینده محترم برای احداث دانشکده پرستاری اخذ کرده دارند هزینه این جنایت خود میکنند، واقعا این جنایت است در حالی که مردم ستون فقراتشان زیر چرخ تورم خورد می شوند و نمی‌توانند مرغ کیلویی ۷۰ تومان بخرند بعضی مسئولان نسبت به این جنایت های مسئولین دولت قبل جدی نباشند همه گروه‌ها و جوان‌ها و مردم نیز تا اخذ نتیجه کامل مطالبه گر این حق خود باشند.
 
انتهای پیام / 630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۶:۴۶:۰۳

5 May 2023