۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۵۳۵۴۴
امام جمعه شهر اردل:

فرصت کار در شهرستان اردل محدود است

امام جمعه اردل گفت:شهرستان اردل از ظرفيت بالاي ثروت طبيعي و انساني برخوردار است،با دوري از حاشيه ها شهرستان را به قطب توليدات تمام محصولات تبديل کنيم.
فرصت کار در شهرستان اردل محدود است
 به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام مجتبي محمدي امام جمعه شهر اردل در خطبه‌هاي نماز عيد سعيد فطر ضمن دعوت خود ونمازگزاران به تقواي الهي و تبريک عيد سعيد فطر گفت:خداوند متعال بعد از يك ماه ميزباني بندگان با قرار دادن عيد فطر در حقيقت سعي كرده است تا نشانه زيبايي از وفاق و همدلي‌ها را در سايه اين عيد بزرگ براي تمام ملل جهان نشان دهد.

محمدي افزود: روز عيد فطر روز رحمت، مغفرت و پاداش الهي به بندگان است و شايسته است بعد از يك ماه روزه‌داري اين پاداش و جايزه به شايسته‌ترين انسان‌ها ارزاني شود.

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز عيد سعيد فطر با اشاره به ظرفيت بالاي طبيعت،گردشگري و کشاورزي شهرستان اردل و با بيان اينکه فرصت کار در شهرستان اردل محدود است گفت:شهرستان اردل از ظرفيت بالاي ثروت طبيعي و انساني برخوردار است،با دوري از حاشيه ها شهرستان را به قطب توليدات تمام محصولات تبديل کنيم.

محمدي اظهار کرد:يکي از موارد مضر در شهرستان اردل حاشيه هاي بي جا،سياه نمايي و نديدن پيشرفت هاست و لازم است به جاي اين حاشيه جهت پيشرفت شهرستان تلاش کرد.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۵۰:۲۷

22 Apr 2023