۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۵۳۴۱۸
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي اردل خبر داد؛

برگزاري راهپيمايي روز جهاني قدس در 15 نقطه اردل

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي اردل گفت: امسال راهپيمايي روز جهاني قدس در 15 نقطه شهري و روستايي اين شهرستان برگزار مي‌شود.
برگزاري راهپيمايي روز جهاني قدس در 15 نقطه اردل
حسين بابادي در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بيان اين خبر گفت:راهپيمايي روز جهاني قدس در 15 نقطه شهري و روستايي  شهرستان اردل با حضور پرشور مردم مومن و خداجوي شهرستان برگزار مي‌گردد.

بابادي با بيان اينکه نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارک رمضان به روز جهاني قدس نشان از درايت و دورانديشي معمار کبير انقلاب اسلامي دارد، اظهار کرد: امام خميني(ره) با اين اقدام هوشمندانه و راهبردي، انتفاضه و مقاومت را براي هميشه زنده و پويا نگاه ‌داشتند.

وي راهپيمايي روز جهاني قدس را فرصتي مغتنم براي يادآوري مظلوميت مردم ستم‌ديده فلسطين و اعلام نفرت و انزجار جهانيان از رژيم منحوس و سفاک صهيونيستي دانست و تصريح کرد: امروز فلسطين به مسئله اول و آزادي آن به خواست دنياي اسلام و همه آزاديخواهان جهان تبديل شده است و قطعا در سايه اتحاد مسلمانان جهان بساط پرخون و جنايت رژيم ياغي و کودک‌کش صهيونيستي برچيده خواهد شد.

بابادي اظهار کرد: اين راهپيمايي در شهر اردل روز جمعه 25 فروردين مصادف با بيست و سوم ماه مبارک رمضان ساعت 11  از ابتداي چهاراه نماز آغاز مي‌شود و پس از طي خيابان شهدا تا حسينيه شهدا ادامه خواهد يافت.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل بيان  کرد: مراسم پاياني روز قدس و اقامه نماز جمعه نيز در محل حسينيه شهدا شهر اردل برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۳۷:۲۸

11 Apr 2023