۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۵۳۳۹۵
همزمان با شب هاي قدر؛

400 پرس غذاي گرم بين نيازمندان اردل توزيع شد

مدير کميته امداد امام خميني(ع) شهرستان اردل گفت: همزمان اولين شب از ليالي قدر با مشارکت مرکز نيکوکاري حضرت ابوالفضل عليه السلام شهرستان اردل 400پرس غذاي گرم بين نيازمندان شهر اردل توزيع شد.
400 پرس غذاي گرم بين نيازمندان اردل توزيع شد
نامدار قنبري مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بيان اين خبر گفت: همزمان اولين شب از ليالي قدر با مشارکت  مرکز نيکوکاري حضرت ابوالفضل عليه السلام شهرستان اردل 400پرس غذاي گرم بين نيازمندان شهر اردل توزيع شد.

قنبري اظهار کرد:شب‌هاي قدر برتر از هزار ماه است و عمل نيک و خير در آن شب برتر از عمل نيک در هزار شب بوده و در واقع پاداش و برکات عمل نيک در شب قدر از پاداش عمل نيک در هزار شب برتر و والاتر است.
وي بيان کرد: شب‌هاي قدر قرارگاه عاشقي با مولي‌الموحدين هم است و به همين مناسبت اميدواريم با توزيع بسته‌هاي معيشتي بين نيازمندان، بتوانيم راه حضرت علي (ع) را ادامه دهيم.

مديرکميته امداد امام خميني(ره) اردل ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات مردم مؤمن و روزه دارشهرستان اردل، از آنان خواست تا با مشارکت در طرح اطعام مهدوي و اکرام ايتام در اين ماه مبارک رمضان ياري گر نيازمندان باشند.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۳۶:۰۵

10 Apr 2023