۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۵۲۷۸۷
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان چهارمحال و بختیاری:

مراسم 22 بهمن در شهرکرد متنوع‌تر از سال‌های قبل برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان چهارمحال و بختیاری گفت: تمام تلاش خود را کرده‌ایم که مراسم 22 بهمن‌ماه سال جاری متنوع‌تر از دوران قبل از کرونا باشد.
مراسم 22 بهمن در شهرکرد متنوع‌تر از سال‌های قبل برگزار می شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ موسی انصاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان چهارمحال و بختیاری در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب در 22 بهمن امسال ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زینب (س) اظهار کرد: رسانه‌های معاند و دشمنان ایران زمین و کسانی که قدرت عرض اندام نداشته‌اند امروز برای ایران اسلامی شاخ و شانه می‌کشند.

وی تصریح کرد: یکی از بزرگترین و بی نظیرترین تجمعات در کشور و در استان در 22 بهمن رقم خواهد خورد.
 
انصاری بیان کرد: کمیته های تخصصی دهه فجر از هفته های گذشته اقداماتی را انجام داده اند، این کمیته ها دلسوزانه و صادقانه پا به عرصه گذاشتند و کار می کنند تا آن حادثه عظیمی که انتظارش را داریم در 22 بهمن رقم بخورد.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در خصوص برنامه 22 بهمن تمامی دستگاه ها و نهاد ها آمادگی لازم را دارا می باشند، 22 بهمن مختص به دستگاه یا شخص خاصی نیست و همه دستگاه ها نقش دارند و نقش آفرینی می کنند.
 
انصاری گفت: علی‌رغم شرایط سنگین فضای رسانه‌ای، اقتصادی و مشکلاتی که مردم کشور دارند اما بازهم در مراسمات با باور قلبی شرکت می‌کنند تا دسیسه‌های دشمن را خنثی کنند.
 
وی ضمن برنامه ریزی لازم برای روز 22 بهمن افزود: مسیر راهپیمایی در روز 22 بهمن در شهرکرد از میدان امامزادگان دو خاتون به سمت چهارراه ولی عصر- خیابان سعدی غربی – چهارراه فردوسی- چهارراه ابوعلی سینا-خیابان طالقانی-مصلی بزرگ امام خمینی (ره) می باشد.
 
انصاری ادامه داد: مراسم راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه از ساعت 10 صبح شروع و پس از آن درمصلی با استماع از سخنران کشوری که یار دیرینه حاج قاسم حجت الاسلام والمسلمین شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع بپردازیم.

انصاری در آخر گفت: امسال در تلاشیم تا مراسم 22 بهمن را متنوع‌تر از زمان قبل از کرونا داشته باشیم، مردم در سال گذشته هم با راهپیمایی خودرویی نشان دادند که پای اعتقادات و عقاید خود ایستاده‌اند، امسال بعد از گذشت 3 سال راهپیمایی فیزیکی خواهیم داشت و بنا داریم در مسیر راهپیمایی ایستگاه هایی خدمات رسان دولتی راه‌اندازی کنیم.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۴۳:۳۶

7 Feb 2023