۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
کد مطلب : ۵۱۸۳۶
امام جمعه فارسان؛

ايران اسلامی اقدامات رژيم صهيونيستی را بی پاسخ نمی گذارد

امام جمعه فارسان گفت: به‌صورت عيان می بينيد رژيم صهيونيستی عليه محور مقاومت و به‌خصوص ايران و جهت‌دهی به اغتشاشات لجن پراکنی و اقدام می کند، ايران هراسی راه انداخته‌اند و ايران اسلامی قطعاً اين اقدامات را بی پاسخ نمی گذارد و می دانند که ايران به وعده‌هايش عمل می کند.
ايران اسلامی اقدامات رژيم صهيونيستی را بی پاسخ نمی گذارد
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌های نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: امروز 17 ربيع‌الاول ولادت با سعادت حضرت محمد مصطفی صلی الله عليه واله و فرزند بزرگوارش امام جعفر صادق عليه‌السلام بر همه شما عاشقان و شيفتگان و همه مسلمين مبارک باد، جايگاه معنوی پيامبر اسلام اقيانوس‏ بي‏کران و عميقی است که قابل‌درک برای افراد عادی نیست.
 
امام‌جمعه فارسان در مورد مسائل روز گفت: اگر چه زمينه بسياری از اعتراضات کاستی ها و ضعف‌های داخلی است که حتماً اين ضعف‌ها بايد گفته و جبران شود اما به فرموده رهبر انقلاب برخی می کوشند با مغالطه و فرافکنی نقش دشمن را کمرنگ جلوه دهند، اين طيف، هماره تلاش دارند نقش دولت‌ها و عوامل خارجی در بروز و همچنين مشارکت مستقيم آن‌ها در سازمان‌دهی اعتراضات اجتماعی در ايران و تغيير جهت حرکت آن‌ها به سمت منافع و مطلوب‌های مدنظر را منکر شوند و آگاهانه يا ناآگاهانه «توهم تئوری توطئه» را مطرح می کنند.
 
وی بيان داشت: با استناد به برخی منابع انگليسی عوامل خارجی و به‌ويژه آمريکا چگونه برای بروز ناآرامی ها و اغتشاشات خيابانی در ايران و تداوم آن‌ها برنامه‌ريزی می کنند؟ طراحی اغتشاشات در واشنگتن توسط انديشکده آمريکایی «بنياد دفاع از دموکراسی ها» يا FDD که نقش مهمی در شکل‌دهی سياست خارجی واشنگتن در قبال ايران دارد انجام‌ شده و نزديک به چهار ماه قبل از اغتشاشات اخير و در بحبوحه اعتراض‌های پراکنده به افزايش قيمت‌ها در گزارشی با عنوان «اعتراضات در ايران اوج گرفته، دولت بايدن می تواند کمک کند» به دولت و مقامات آمريکا توصيه می کند اين نوع اعتراض‌ها را جدی بگيرند و از آن‌ها حمايت کنند.
 
وي اظهار داشت: حضور فيزيکي برخي از عوامل بيگانه در صحنه آشوب‌ها، با وجود برخوردهايي که در موارد مشابه و در سال‌هاي قبل با اين عناصر شده بود، تاييدي بر اين مطلب است که چنين پروژه‌هايي به‌صورت جدي و با پذيرفتن خطر دستگيري نيز از سوي بيگانگان پيگيري مي‌شود. اختلال در صدور ويزا براي ايرانيان توسط سفارتخانه‌هاي اروپايي در ايران که بعضاً محل حمايت برخي از آشوبگران هستند بخشي ديگر از اين ماجرا است.
 
امام جمعه فارسان تصريح کرد: تعلل و تأخير عمدی و شبه عمدی در حفاظت از سفارتخانه‌های ايران در اروپا نيز جزئی از همراهی شيطنت‌آميز اروپايی ها برعليه منافع ايران است، درباره چرايی اين اقدامات؛ می توان گفت: هدف از اين تحرکات اروپايی ها در نقش پليس بد، تأثيرگذاری بر محاسبات و رفتار ايران در مذاکرات رفع تحريم‌ها و همزمان گشودن پرونده حقوق بشری برعليه ايران است، هدف‌گذاريی که نتيجه‌ای برای جبهه استکبار در بر نخواهد داشت.
 
 
ملک پور به تحريم فرمانده انتظامی استان، منوچهر امان اللهی اشاره داشت و گفت: عصبانيت دشمن از سرداران ما و تحريم آنان نه‌تنها از جايگاه آنان کم نمی کند بلکه نشانه درستی و مؤثر بودن اقدامشان و البته مايه افتخار ما و بالا رفتن جايگاه و منزلت آنان است
 
وی افزود: به‌صورت عيان می بينيد رژيم صهيونيستی عليه محور مقاومت و به‌خصوص ايران و جهت‌دهی به اغتشاشات لجن پراکنی و اقدام می کند، ايران هراسی راه انداخته‌اند و ايران اسلامی قطعاً اين اقدامات را بی پاسخ نمی گذارد و می دانند که ايران به وعده‌هايش عمل می کند و اين رژيم جعلی خوب می داند که ايران با مردم عادی کاری ندارد و اگر اراده انتقام داشته باشد، قطعاً قلب اسرائيل مورد هدف خواهد بود. همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند که تل‌آويو مرکز انتقام است
 
امام جمعه فارسان بيان داشت: اکنون البته زمان آن است که با بهره‌گيری از تجارب تلخ اين سال‌ها بخصوص حوادث اخير تشکيل جبهه رسانه‌ای محور مقاومت در داخل و در غرب آسيا و تسريع در حمايت از رسانه‌های داخلی بخصوص گروه‌های جهادی در اين عرصه و سرعت بخشی به تحقق شبکه ملی اطلاعات در زمره اقدامات راهبردی برای آينده است، آينده‌ای که نبايد چندان دور باشد، ديگر غفلت و کاهلی و سستی در اين ميدان پذيرفتنی نيست.
 
ملک پور اظهار داشت: با توجه به ماهيت کار اين جنبش مجازی و روايت سازی وارونه آن از وقايع و رخدادهای کشور و اين واقعيت که آن‌ها اين شيوه کنشگری را در آينده در قبال رخدادهای مشابه هم تکرار خواهند کرد، در مواجهه با آن‌ها بايستی به چند نکته توجه کرد.
 
وی گفت: پايان دادن به استعمار مجازی کشور در حوزه پلتفرم‌ها و شبکه‌های اجتماعی چون تلگرام، واتساپ و توييتر با حمايت از پيام‌رسان‌های داخلی و مجبور سازی شبکه‌های اجتماعی خارجی برای پذيرش قوانين کشور و عدم تبعيض در مواجهه با ايران در مقايسه با ساير کشورها، تلاش برای ارائه روايت‌های دست‌اول از رخدادهای کشور از سوی دستگاه‌های مسئول، تقويت و تسريع در پاسخگويی دستگاه‌های مسئول در قبال عملکرد خود رخ خواهد داد.


انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۲۵:۱۷

14 Oct 2022