۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶
کد مطلب : ۵۱۷۶۲
همزمان با برگزاری مسابقات آزاد بین المللی ووشو در ترکیه;

مربی ایرانی هدایت تیم ملی ووشو کرواسی را بدست گرفت

حبیب بهمنی مربی تیم ملی ووشو، هدایت تیم ملی کرواسی در بخش ساندا در پنجمین دوره مسابقات آزاد بین المللی ووشو قهرمانی بالکان "آفیون قره‌حصار" ترکیه را برعهده گرفت.
مربی ایرانی هدایت تیم ملی ووشو کرواسی را بدست گرفت
به گزارش جهانبین نیوز؛ حبیب بهمنی، از ورزشکاران و مربیان با سابقه اهل استان چهارمحال و بختیاری، هدایت تیم ملی کرواسی را در بخش ساندا در پنجمین دوره مسابقات آزاد بین المللی ووشو قهرمانی بالکان "آفیون قره‌حصار" ترکیه را برعهده گرفت.
 
این مسابقات قرار است چهارم تا دهم اکتبر 2022 ( ۱۲ تا ۱۸ مهرماه ۱۴۰۱) در شهر آفیون کاراهیساری ترکیه برگزار شود.
 
  متنی زیر در وبسایت رسمی فدراسیون ووشو کشور کرواسی آمده و در آن از این مربی و ورزشکار اهل چهارمحال و بختیاری به عنوان مربی تیم ملی این کشور نام برده شده است.
 
 
 
"dok će ekipu voditi trener Dean Putina te iranski trener Habib Bahmani koji samo za tu priliku dolazi iz Irana, te će nam svojim znanjem i iskustvom pomoći u vođenju naših boraca."
 
 
"هدایت تیم ووشو کرواسی را دین پوتینا و حبیب بهمنی مربی ایرانی که به همین مناسبت در مسابقات  با دانش و تجربه خود در هدایت مبارزان به ما کمک خواهد کرد."
 
حبیب بهمنی که سابقه مربی‌گری در تیم ملی ووشو جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه خود دارد، پیش از این نیز در اردوی آمادگی تیم ملی ووشو کشور کرواسی در آن کشور ، جهت حضور در رقابت‌های قاره اروپا که در کشور بلغارستان برگزار شد حاضر بود.
 
به گزارش جهانبین نیوز; حبیب بهمنی از سال ۱۳۸۴ تا سال ۱۳۸۹ عضو تیم ملی ووشو جمهوری اسلامی ایران بود و در دوران حضور خود در عرصه‌های مختلف این ورزش توانست مدال‌های مختلفی ازجمله مدال نقره جام جهانی ۲۰۰۹ ایتالیا را بدست آورد.
 
وی همچنین در سال ۱۳۹۸ به عنوان مربی تیم ملی ووشو جمهوری اسلامی، در اردو آماده‌سازی این تیم برای اعزام به مسابقات جهانی حضور داشت.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۰۸:۱۹

3 Oct 2022