۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۵۱۱۹۴
عضو تیم کشتی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

اولین حضور تیم کشتی چهارمحال و بختیاری در لیگ کشوری/ تیم کشتی استان، مدعی کسب جایگاه خوب در این رشته است

عضو تیم کشتی چهارمحال و بختیاری گفت: این اولین بار است که این استان، تیم کشتی مستقل دارد و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی سال‌های گذشته در قالب تیم‌های استان‌های دیگر مسابقه می‌دادند.
اولین حضور تیم کشتی چهارمحال و بختیاری در لیگ کشوری/ تیم کشتی استان، مدعی کسب جایگاه خوب در این رشته است
مسعود میرزایی عضو تیم کشتی اطمینان سازه کیان شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: مسابقات کشتی که در شهرکرد در حال برگزاری شد، لیگ دسته یک کشور نام داشت و هر تیمی که قرار است در لیگ برتر شرکت کند باید در این رقابت‌ها حضور داشته باشد.
 
وی با اشاره به اینکه میزبان دور رفت شهرکرد بود و میزبان دور برگشت استان تهران است، افزود: این رقابت‌ها با 17 تیم، در قالب چهار گروه چهار تیمه و یک گروه پنج  تیمه برگزار شدند.
 
عضو تیم کشتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه یکی از تیم‌های حاضر در رقابت‌ها انصراف داد، ادامه داد: گروهی که تیم این استان در آن قرار گرفت با حضور تیم‌هایی مثل اندیمشک، تهران و گچساران، یکی از سخت‌ترین گروه‌های رقابت‌ها بود.
 
میرزاییان عنوان کرد: دور رفت مسابقات کشتی از 27 تیرماه آغاز شد، دور برگشت در مردادماه برگزار می‌شود و پنجم شهریورماه همزمان با روز کشتی فینال و رده‌بندی برگزار می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: سه استان دیگر میزبان گروه‌های دیگر هستند، در واقع شهرکرد میزبان گروه چهار نفری با حضور تیم کشتی چهارمحال و بختیاری بود، بعد از اتمام رقابت‌ها تیم‌های برتر به مرحله بعد صعود می‌کنند.
 
عضو تیم کشتی اطمینان سازه کیان شهرکرد اضافه کرد: برگزاری لیگ فواید بسیاری برای کشتی‌گیران دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به فراهم شدن منبع درآمد برای اعضای تیم‌های کشتی اشاره کرد، دیگر اینکه رقابت‌های لیگ قبل از مسابقات قهرمانی کشور است و باعث آمادگی ورزشکاران برای این مسابقات می‌شود.
 
میرزاییان بیان کرد: بسیاری از کشتی‌گیران معروف که الان در تیم ملی حاضر هستند و افتخارآفرینی می‌کنند از لیگ کشتی کار خود را آغاز کردند.
 
وی درخصوص آمادگی و شرایط کشتی‌گیران تیم کشتی چهارمحال و بختیاری، تاکید کرد: تیم این استان با وجود کشتی‌گیرانی از استان‌های خوزستان، شیراز، مازندران و چهارمحال و بختیاری، که همگی عنوان دار و با تجربه هستند، مدعی بود که بتواند در لیگ عملکرد خوبی داشته باشد.
 
عضو تیم کشتی چهارمحال و بختیاری افزود: رقیب جدی تیم کشتی چهارمحال و بختیاری در بین چهار تیم گروه خودمان قرار داشت که از همه اعضای عنوان دار جهانی و المپیک خود استفاده کرده بود.
 
میرزاییان ادامه داد: اردوی آمادگی تیم کشتی چهارمحال و بختیاری از 19 تیرماه آغاز شد.
 
وی تاکید کرد: تا جایی که من اطلاع دارم این اولین بار است که چهارمحال و بختیاری، تیم کشتی مستقل دارد و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی سال‌های گذشته در قالب تیم‌های استان‌های دیگر مسابقه می‌دادند.
 
عضو تیم کشتی اطمینان سازه کیان شهرکرد افزود: هر تیم می‌توانست 25 نفر عضو داشته باشد ولی 20 نفر می‌توانستند در رقابت‌ها حضور داشته باشند و تیم استان چهارمحال و بختیاری نیز با 20 نفر و در هر وزن دو نفر، در رقابت‌های لیگ کشتی حاضر بود.
 
میرزاییان ادامه داد: سرمربی تیم کشتی چهارمحال و بختیاری برای حضور در رقابت‌های لیگ کشتی بهروز جمشیدی از قهرمانان این رشته و از اعضای سابق تیم ملی بود، همچنین محسن رییسی، علیرضا خسروی، مدرسی و... دیگر مربیان این تیم بودند.
 
وی عنوان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرکرد و ارتفاعی که از سطح دریا دارد، حضور ورزشکاران و همچنین نظم خوبی که در تیم حاکم بود، امیدواریم بتوانیم در رقابت‌های لیگ کشتی درخشش خوبی داشته باشیم.

خبر از سمیه نظری زاده
 
انتهای پیام/1031ج
 
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۱۵:۴۷:۴۰

4 Sep 2022